La 93-a UK en Rotterdam

Peeter Aitai

Jul 28, 2008, 5:00:58 PM7/28/08
to Estonio
La 93-a Universala Kongreso de Esperanto
100 jara jubileo de UEA

Jen kelkaj fotoj pri tio:

1. Iuj veturis al la kongreso tra Liverpool (La Europa Cxefurbo de Kulturo 2008),
2. Diana Aitai

(fotoj alsendataj en pluraj enposxtigoj)...

16072008174.jpg
16072008175.jpg

Peeter Aitai

Jul 28, 2008, 5:04:15 PM7/28/08
to Estonio

La 93-a Universala Kongreso de Esperanto

3. Survoje estis vizitataj kulturvalorajxoj kaj samtempe aktive praktikata Esperanto (por esti preta uzi la lingvon dum la kongreso).
Sur la foto estas Diana Aitai kaj La Anglikana Katedralo de Liverpool

Peeter Aitai

Jul 28, 2008, 5:05:18 PM7/28/08
to Estonio
17072008179.jpg

Peeter Aitai

Jul 28, 2008, 5:09:11 PM7/28/08
to Estonio

4. Fin-fine sur la shipo
5. "Pride of Hull" eliras de haveno...
18072008180.jpg
18072008181.jpg

Peeter Aitai

Jul 28, 2008, 5:12:02 PM7/28/08
to Estonio

6. Estona-brita E-renkonto sur La Norda Maro
(Diana Aitai, d-ro Paul Gubbins, Jill Gubbins)
Sur la shipo estis ankau pluraj aliaj esperantistoj.
18072008182.jpg

Peeter Aitai

Jul 28, 2008, 5:14:06 PM7/28/08
to Estonio

7. la 19-a de julio
akceptejo de la UK
19072008183.jpg

Peeter Aitai

Jul 28, 2008, 5:16:25 PM7/28/08
to Estonio

8. Diana cxe la CO de UEA
19072008184.jpg

Peeter Aitai

Jul 28, 2008, 5:18:10 PM7/28/08
to Estonio

9. En Rotterdam oni trovas diversajn interesajn objektojn. Jen la segxo de filozofo...
19072008185.jpg

Peeter Aitai

Jul 28, 2008, 5:22:19 PM7/28/08
to Estonio

10. La 20-an de julio.
Diana preparigxas por saluti la kongreson kiel reprezentanto de Estonio. Tamen imprezoj ne ebligas trankvilan koncentrigxon, cxiu esperantisto estas iom ekscitita dum la kongresmalfermo, des pli tiuj al kiuj la kongreso estas la unua...
20072008186.jpg

Peeter Aitai

Jul 28, 2008, 5:24:07 PM7/28/08
to Estonio

Parolas LA PREZIDANTO...
20072008187.jpg

Peeter Aitai

Jul 28, 2008, 5:27:00 PM7/28/08
to Estonio

12. La nacia vespero.
20072008188.jpg

Peeter Aitai

Jul 28, 2008, 5:29:35 PM7/28/08
to Estonio

13. la 21-an de julio
Milvi Ristoja kaj Mai Soidla (el Parnu, Estonio) cxe CO

21072008189.jpg

Peeter Aitai

Jul 28, 2008, 5:33:01 PM7/28/08
to Estonio

14 - 15. Dum balo oni dancis tiom aktive ke ne eblis kapti dancantojn per la fotilo malrapida...

21072008190.jpg
21072008191.jpg

Peeter Aitai

Jul 28, 2008, 5:34:56 PM7/28/08
to Estonio

16. 2008-07-22
Hungaroj

22072008192.jpg

Peeter Aitai

Jul 28, 2008, 5:37:13 PM7/28/08
to Estonio

17 - 18. Jxomart kaj Natasxa (Jxomart kaj Natasxa Kaj Karina)
19. JoMo

22072008193.jpg
22072008194.jpg
22072008195.jpg

Peeter Aitai

Jul 28, 2008, 5:39:12 PM7/28/08
to Estonio

20. Dum la ekskursa tago en Amsterdam
(bicikloj, bicikloj, bicikloj kaj esperantistoj)
23072008196.jpg

Peeter Aitai

Jul 28, 2008, 5:42:34 PM7/28/08
to Estonio

21. Amsterdamo cxarmas kaj kompletigas plezuron de Nederland-vizito.

23072008197.jpg

Peeter Aitai

Jul 28, 2008, 5:44:15 PM7/28/08
to Estonio

22. Diana kaj Diana
23. Gehumanistoj
23072008201.jpg
23072008202.jpg

Peeter Aitai

Jul 28, 2008, 5:45:47 PM7/28/08
to Estonio

24. Iu salutas Petron!!!
23072008205.jpg

Peeter Aitai

Jul 28, 2008, 5:49:02 PM7/28/08
to Estonio

25. 2008-07-24
Esperantistoj - parnuanoj
Ahto Siimson, Milvi Ristoja, Mai Soidla, Diana Aitai, Peeter Aitai

24072008206.jpg

Peeter Aitai

Jul 29, 2008, 2:13:50 PM7/29/08
to Estonio

26. Diana kaj Peeter antau la kongresejo (World Trade Centere

24072008207.jpg

Peeter Aitai

Jul 29, 2008, 2:17:48 PM7/29/08
to Estonio

Entombigo de la verkista asocio (EVA) por reorganizigxo al Akademio donanta al 45 literaturistoj la akademianan titolon...

24072008208.jpg

Peeter Aitai

Jul 29, 2008, 2:20:39 PM7/29/08
to Estonio

28. interesaj personoj...
29. renkontejo cxe la bufedo...
24072008209.jpg
24072008210.jpg

Peeter Aitai

Jul 29, 2008, 2:21:57 PM7/29/08
to Estonio

30. hungaroj

24072008211.jpg

Peeter Aitai

Jul 29, 2008, 2:24:38 PM7/29/08
to Estonio

31.  junulinoj el Japanio, Slovakio kaj Estonio kaj iliaj plurnaciaj E-amikoj...

25072008212.jpg

Peeter Aitai

Jul 29, 2008, 2:26:50 PM7/29/08
to Estonio

La aukcio gvidata de H.Tonkin (de kio mi favorkoste acxetis la libron "Esperanto en perspektivo")

25072008213.jpg

Peeter Aitai

Jul 29, 2008, 2:31:03 PM7/29/08
to Estonio

33. Diana preparigxas por elpasxo en La Internacia Koruso dum la lasta (internacia) vespero.
34. La Internacia Vespero
35. Fino de la koncerto per amasa koruskantado
25072008214.jpg
25072008215.jpg
25072008216.jpg

Peeter Aitai

Jul 29, 2008, 2:34:43 PM7/29/08
to Estonio

36. La kultura parto de UK-j cxiam ravas...
25072008218.jpg

Peeter Aitai

Jul 29, 2008, 2:35:40 PM7/29/08
to Estonio

Armenaj esperantistoj

26072008219.jpg

Peeter Aitai

Jul 29, 2008, 2:38:06 PM7/29/08
to Estonio

38. Zamenhof (ne estas bezono komenti...)
26072008220.jpg

Peeter Aitai

Jul 29, 2008, 2:40:36 PM7/29/08
to Estonio

39. Diana kaj Peeter Aitai en la kongresejo (por la filino estas tio la unua UK, por la patro la unua estis antau 30 jaroj)
26072008221.jpg

Peeter Aitai

Jul 29, 2008, 2:44:46 PM7/29/08
to Estonio

Cxar en la salono estis lokoj nur por duono de kongresanoj (850 lokoj por 1800 kongresanoj ?!?) do la Oficialan Fermon mi ne sukcesis partopreni kaj fotoj pri tio mankas.

40. Poste mi partoprenis karnavalon surstratan, jen foto:
26072008222.jpg

Peeter Aitai

Jul 29, 2008, 2:50:33 PM7/29/08
to Estonio

41. Denove sursxipe por fornavigi de Roterdamo

Videoklipoj/filmeroj pri la kongreso (pli multnombraj ol la fotoj) bezonas por alsxutado iom pli da tempo kaj por ilia rigardadeblo mi informos vin cxi tie

Peeter Aitai

PS
metu viajn kongresajn fotojn tien cxi (ol sendu al mi por enretigo)!
26072008223.jpg

Peeter Aitai

Jul 29, 2008, 4:42:16 PM7/29/08
to Estonio
La komuna adreso de la filmeroj estos:

Ses cxar google ne cxiam tuj trovas cxiujn alsxutitajn filmerojn mi posxtigos akau adresojn al cxiu ero aparte (post alsxuto de cxiuj eroj) sub la temo "Filmoj"

Amike
Peeter Aitai

Renato Corsetti

Jul 31, 2008, 1:25:44 PM7/31/08
to est...@googlegroups.com
Dankon, Peter, pro la multaj belaj fotoj kaj gratulojn pro via
inteligenta kaj c'arma filino!

Renato

~ ~ ~
Renato Corsetti [korseti], Via del Castello, 1, IT-00036 Palestrina,
Italujo, <renato....@esperanto.org>
~ ~ ~

Peeter Aitai

Aug 21, 2008, 11:29:29 AM8/21/08
to est...@googlegroups.com
La 63-a UK 1978

Dum la UK en Roterdamo mi trovis en la libroservo malnovan libron "Estona Panoramo" eld. Perioodika, Tallinn 1982 en kio estas foto (de A.Strautmanis) pri estona grupo cxe la 63-a UK. Nun kelkaj el la fotitoj estas jam mortintaj (Valter, Helju, Eduard, Valev) sed aliaj aspektas daure samaj kiel antau 30 jaroj. Krom unu escepto, t.e. mi. Ecx mia filino ne rekonis min sur la foto. Mi estas la plej dekstra sur la foto, 24-jara longhara junulo... Do estas interese de tempo al tempo rigardi malnovajn fotojn.
Cetere la 63-an UK-n partoprenis 25 estonoj (el ili 16 en Sovetia delegacio, aliaj trovis iun alian eblon aliri). Al la 93-a UK aligxis 20 estonoj (kelkaj ne sukcesis alveni pro la sano).

Peeter Aitai

63UK1978.bmp

Peeter Aitai

Sep 7, 2008, 7:27:43 AM9/7/08
to est...@googlegroups.com

Jen amaso da fotoj pri la 93-a UK

(fotoj de Aleks)

Peeter

Oct 20, 2008, 12:49:59 PM10/20/08
to Estonio

Peeter

Oct 20, 2008, 12:55:12 PM10/20/08
to Estonio
Grupo de la 93-a UK cxe Ipernity

http://www.ipernity.com/group/60518/doc

Peeter Aitai

to Estonio

Miajn videoklipojn pri La UK en Rotterdam (ligojn al kiuj vi trovas sub la temo Filmoj) vi jam rigardis kaj same "UK-Filmo 01" al kio estas ligo sub la temo Pri niaj aferoj.
Nun (antau 3 tagoj) aperis en interreto nova 10-minuta filmo pri la 93-a UK:
"UK en Roterdamo 2008"

Peeter

Jan 18, 2009, 9:08:18 AM1/18/09
to Estonio

La Roterdaman UK 2008 patoprenis relative multaj estonaj
esperantistoj.
Por la Bialystoka UK 2009 estas jam ankau aligxintoj.
Jen la listo de Estonio lau UEA
http://uea.org/kongresoj/alighintoj.php

Diana Aitai
Ahta Kaljusaar
Lydia Lindla
Max Linnamagi
Liia Linnamagi
Madis Linnamagi
Eevi Lobjakas
Edda-Merike Pelt
Milvi Ristoja
Ahto Siimson
Mai Soidla
Heli Tammik
Rein Zubsberg

Indas jam anticipa komuna preparigxo...
(Cetere pri veturebloj: Eurolines autobusservo havas vakantajn lokojn
por Tallinn-Parnu-Riga...-Bialystok, sed mankas lokoj reen de
Bialystok (versajne necesasa iel veturi gxis Kaunas au Vilnius kaj de
tie tra Riga en Estonion).
Cxu eble iu organizos autobusan komunan veturon?...

Peeter Aitai

Dec 27, 2009, 4:16:26 AM12/27/09
to Estonio
Nun mi ricevis 2 fotojn pri estona grupo (nekompleta) partoprenanta la
UK-n 2008:

Peeter Aitai
Helgi Hramova
Vjaceslav Hromov
Mare Kristjuhan
Lydia Lindla
Madis Linnamagi
Evely Otsa
Edda-Merike Pelt
Ede-Mall Puskar
Milvi Ristoja
Hilja Sarapuu
Ahto Siimson
Mai Soidla
Aino Suu
Rein Zubsberg

mankas sur la fotoj:
Diana Aitai
Heli Tammik

La fotojn sendis Lydia Lindla
vidu ŝian paĝon
http://www.ipernity.com/home/83850
kie ŝi havas belajn fotoalbumojn
http://www.ipernity.com/doc/83850/album
kaj nun ankaŭ la albumon pri la Roterdama UK
http://www.ipernity.com/doc/83850/album/166246

93 UK Roterdamo 2008 estonoj (1).jpg
93 UK Roterdamo 2008 estonoj (2).jpg