Go Tartus

Ivan

to eston...@googlegroups.com
Hei, tartlased! Me oleme vennaga kolinud Tarttu. Äkki keegi tahab meiega regulaarselt Go't mängida?

Martti

to eston...@googlegroups.com
Hei

Mõne korra kuus regulaarsest mängimisest oleksin huvitatud küll. Kuna elu on vahele tulnud siis ma pole mitu aastat aktiivselt mänginud (mõni üksik mäng siin-seal), seega lugemiskiirus on DDK tasemel tagasi. :D

Hea koht, kus oleme vahepeal mängimas käinud on Säde, võib organiseerida seal mängimisi, kui on veel huvilisi.

--
Saite selle sõnumi, kuna olete liitunud Google'i gruppide grupiga "Estonian Go".
Grupist eraldumiseks ja selle grupi meilide saamise peatamiseks saatke meil aadressile estonian-go...@googlegroups.com.

Jan Willemson

to eston...@googlegroups.com
Hei!

Algatus on igati teretulnud :) Koroona-aeg on jah selles mõttes demoraliseerivalt mõjunud, et kuna üle-laua-turniire enam pole, siis kipub harjutamine ka tagaplaanile vajuma. Ma vast olen ikka SDK veel, aga dan-level ka kindlasti ei paista kuskilt. Säde on kena koht tõesti, miks mitte seal. Mis ajad teile sobiks? Kas pigem nädala sees õhtupoole või nädalavahetusel?

Jan

Martti

to eston...@googlegroups.com
Mina pakuks välja kolmapäeva õhtuid.

Martti

to eston...@googlegroups.com
Võtame sente ja lähme Taneliga täna 18-paiku Sädesse ühe go lauaga. ; )

Jan Willemson

to eston...@googlegroups.com
Võtan siis ühe mehe veel kaasa ja tulen ka.

Jan

Martti

to eston...@googlegroups.com
Hei

Koguneme täna uuesti Säde kohvikus (umbes 18:00 paiku), et kive laduda. Kui on kellelgi huvi, siis olete oodatud liituma.

Jan Willemson

to eston...@googlegroups.com
Hei!

Mind täna ei ole, sest ma olen sel nädalal Austrias konverentsil, kahjuks küll digitaalselt :(

Tervites,
Jan

Ivan

to eston...@googlegroups.com
Kas täna keegi tuleb mängida?

Jan Willemson

to eston...@googlegroups.com
Hei!

Mina oleks tulemas küll. Võin ühe komplekti ka kaasa võtta. Ivan, kas Sulle kell 6 Rüütli tänava Säde kohvikus sobib?

Jan