AniMatsuri 2019

Kevin K

to Estonian Go
Terekest,

Kuulsin Kaialt, et AniMatsuri inimestel on olnud see aasta natukene keeruline go inimestega ühendust saada.
Ma tean, et üldiselt on käinud go´d tutvustamas Jan ja ta poeg.

Kui nad ei saa tulla, siis kas on huvilisi, kes tuleksid ise...?
See aasta on AniMatsuri  Tartu Dorpati koverentsi keskuses 28-29.09.

Tervitades
Kevin - see, kes AniMatsuril õpetab shogit

Jan Willemson

to kevinka...@gmail.com, eston...@googlegroups.com
Hei!

See aasta on jah nii, et Jani ei ole Eestis ja poiss on ka hõivatud.

AniMatsuri on muidugi juba see nädalavahetus … Äkki on Toomasel mõnipäev aega? Minu käest saaks virna laudu ja kive.

Jan
> --
> Saite selle sõnumi, kuna olete liitunud Google'i gruppide grupiga "Estonian Go".
> Grupist eraldumiseks ja selle grupi meilide saamise peatamiseks saatke meil aadressile estonian-go...@googlegroups.com.
> Selle arutelu veebis vaatamiseks külastage lehte https://groups.google.com/d/msgid/estonian-go/d18cd446-6517-4530-950a-8f042fbbdaed%40googlegroups.com.

rauno kinkar

to eston...@googlegroups.com
Ai krt, m a olen siis juba hõivatud. Aga tulevastel aastatel kindlasti võiks panustada.

Rauno Kinkar
+372 566 456 29

Toomas Römer

to eston...@googlegroups.com
Käisin kohal. Väga tore oli. Lisaks go nurgale mängiti seda ka
natukene renju nurgas. Paar uut inimest teavad nüüd ka reegleid.

Parimat,
--
Toomas