tallinnas

misseon1 .

to eston...@googlegroups.com
Tere!

Siin Tallinn)) Oleme nüüd Ott Kagovere algatusel, väikse seltskonnaga..juba mõnda aega go-mängu mängimas käinud.
Koht on Mauruse pubi (http://www.maurus.ee/) kesklinnas. Aeg esmaspäeviti kella 20.00-st.
Kui aeg sobib astuge läbi.

Tervitades,
Jüri

Tarmo Jüristo

to eston...@googlegroups.com
hm.. täitsa huvitav, sel esmaspäeval mind pole küll eestis, aga järgmine nädal võiksin kohale tulla küll. palju seal laudu ja kive on - s.t. kas peaks ise komplekti kaasa võtma?

-t
--
Saite selle sõnumi, kuna olete liitunud Google'i gruppide grupiga "Estonian Go".
Grupist eraldumiseks ja selle grupi meilide saamise peatamiseks saatke meil aadressile estonian-go...@googlegroups.com.

misseon1 .

to eston...@googlegroups.com

Tere Tarmo!

Tore, kui ülejärgm. nädal osaleda saad. Meil on tavaliselt 2-3 komplekti kive-laudu..nii, et saame vist hakkama ka sinu omadeta. Kui olukord muutub, kirjutan. Ega tase väga kõrge pole ja aega ka tavaliselt nibib-nabin... siis oleme proovinud pigem keskenduda väiksematele laudadele ja kui aega jääb ka väiksele mängude kommenteerimisele jms.

nägemiseni,

Mihhail Novik

to eston...@googlegroups.com
Me mängime kord nädalas (iga kolmapäev/neljapäev @ ~18:30) daohua restoranis (http://daohua.ee) Iga kord kirjutame estonian go skype roomis päev ja aeg.

Andrei

to eston...@googlegroups.com
Tere !

kas täna ka mängite?
kes tuleb?

terv
Andrei

Ivan Vershinin

to eston...@googlegroups.com

Eile mängisime. Seal muide on olemas ~2d hiinlane, ta ütles kui ta leiab aega siis mängib ka.

Andrei

to eston...@googlegroups.com
siis järgmine kolmapäev ?

to eston...@googlegroups.com, ak...@hot.ee
Jah, või neljapäev. Anname täpsemalt teada järgmisel nädalal.
Kolmapäeval daohao töötab ainult kella 20-ni, neljapäev sobib natuke paremeni (töötab 22ni)

Andrei

to eston...@googlegroups.com
teadetahvel

[kui kirjutad siia siis tee kohe Reload This Page salvestamiseks]

terv
Andrei

Tarmo Jüristo

to eston...@googlegroups.com, Andrei
minule kolmapäeva õhtud ei sobi, neljapäeviti põhimõtteliselt saaks.

-t
emb3cb588a-6e56-4aee-b782-c7e24501d0f5@andrei-pc

Alex Gudz

to eston...@googlegroups.com, Andrei
Väga lahe et eesti go community on ikka elus =)
Kahjuks esmaspäeviti, kolmapäeviti ning reedeti on mul trennid.. (ja praegu olen haige:() aga kui neljapäeval toimuvad mängud ka, ma hea meelega tuleks ja tuletaks endale meelde kuidas see mäng välja näeb :)
emb3cb588a-6e56-4aee-b782-c7e24501d0f5@andrei-pc

Jan Willemson

to eston...@googlegroups.com, Andrei
Kusjuures kui keegi tahab täna Tartus god mängida, siis seda saab teha kella 7 paiku Turu tänava spordikoolis lauamängutrenni raames.

Jan

> [...]
> minule kolmapäeva õhtud ei sobi, neljapäeviti põhimõtteliselt saaks.

TanelT

to eston...@googlegroups.com
Ei suuda esimese hooga skype roomi üles leida. Mis kell ja kummal päeval see nädal mängimine toimub? Ühineks ka, aga jõuaksin mõlemal päeval alles peale seitset.
Tanel

Ivan Vershinin

to eston...@googlegroups.com
Homme, kella 6-7 paiku, Dao hua restoraanis.

Andrei

to eston...@googlegroups.com
tulen

Andrei