Turniir Tallinnas?

Jan Willemson

to eston...@googlegroups.com
Niisiis,

Nägin täna Helsinki lennujaamas Misha Novikut, kes oli parajasti teel
Eesti poole suvepuhkama (kujutage ette, mõned inimesed teevad seda :)).
See tuletas meelde, et augustis pidi Eestisse tulema ka Alo ja et
Tallinnas pidi sel puhul gooturniir korraldatama.

Kes eest võtab ja kuna turniir toimuma saab?

Tervites,
Jan

Alo Jõekalda

to eston...@googlegroups.com
Õhtust. Nojah, õigemini mõtlesin lihtsalt möödaminnes ühe turniiri ka
maha pidada, kuigi abikäsi tervitan mõistagi avasüli. Ise ma enne
augustit asja kallale asuda ei saa, aga vast pole ka tarvidust, iga
endast lugu pidav gotaja (mõne erandiga) on praegu nagunii
Peterburis. (: Aga esialgne plaan näeb ette mängida 20. augustil
Malemajas.

Alo,
tervitustega
> --
> Saite selle kirja, sest olete tellinud Google'i gruppide grupi „Estonian
> Go”.
> Grupist eraldumiseks ja selle grupi meilide saamise peatamiseks saatke meil
> aadressile estonian-go...@googlegroups.com.
> Lisavalikud leiate aadressilt https://groups.google.com/d/optout.

Alo Jõekalda

to eston...@googlegroups.com
Tervist. Rääkisin nüüd Malemajaga ning ilmnes, et 20. augustil on maja
kinni, küll aga sobiks 21. august. Kuidas see sobiks? Õieti küsin küll
rohkem moe pärast, sest manööverdamisruum on käesolevaga otsas...

Alo,
tervitustega

Mihhail Novik

to eston...@googlegroups.com
august 21 mulle sobib. Osalen

Вчера, 19:59 Alo Jõekalda <alojo...@gmail.com> Написал(а):
[...]

&gt; Õhtust. Nojah, õigemini mõtlesin lihtsalt möödaminnes ühe turniiri ka
&gt; maha pidada, kuigi abikäsi tervitan mõistagi avasüli. Ise ma enne
&gt; augustit asja kallale asuda ei saa, aga vast pole ka tarvidust, iga
&gt; endast lugu pidav gotaja (mõne erandiga) on praegu nagunii
&gt; Peterburis. (: Aga esialgne plaan näeb ette mängida 20. augustil
&gt; Malemajas.
&gt;
&gt; Alo,
&gt; tervitustega
&gt;
&gt; 2016-07-24 23:49 GMT+09:00 Jan Willemson &lt;jan.wi...@gmail.com&gt;:
&gt;&gt; Niisiis,
&gt;&gt;
&gt;&gt; Nägin täna Helsinki lennujaamas Misha Novikut, kes oli parajasti teel Eesti
&gt;&gt; poole suvepuhkama (kujutage ette, mõned inimesed teevad seda :)). See
&gt;&gt; tuletas meelde, et augustis pidi Eestisse tulema ka Alo ja et Tallinnas pidi
&gt;&gt; sel puhul gooturniir korraldatama.
&gt;&gt;
&gt;&gt; Kes eest võtab ja kuna turniir toimuma saab?
&gt;&gt;
&gt;&gt; Tervites,
&gt;&gt; Jan
&gt;&gt;
&gt;&gt; --
&gt;&gt; Saite selle kirja, sest olete tellinud Google'i gruppide grupi „Estonian
&gt;&gt; Go”.
&gt;&gt; Grupist eraldumiseks ja selle grupi meilide saamise peatamiseks saatke meil
&gt;&gt; aadressile <a href="javascript:void(0);" onclick="MP.Mails.Newmail.newMailTo('estonian-go...@googlegroups.com.');">estonian-go...@googlegroups.com.</a>
&gt;&gt; Lisavalikud leiate aadressilt <a target="_blank" href="https://groups.google.com/d/optout.">https://groups.google.com/d/optout.</a>

--
Saite selle kirja, sest olete tellinud Google'i gruppide grupi „Estonian Go”.
Grupist eraldumiseks ja selle grupi meilide saamise peatamiseks saatke meil aadressile <a href="javascript:void(0);" onclick="MP.Mails.Newmail.newMailTo('estonian-go...@googlegroups.com.');">estonian-go...@googlegroups.com.</a>
Lisavalikud leiate aadressilt <a target="_blank" href="https://groups.google.com/d/optout.">https://groups.google.com/d/optout.</a>

Jan Willemson

to eston...@googlegroups.com
Hei!

Mis kell see algus oleks?

Jan
> --
> Saite selle sõnumi, kuna olete liitunud Google'i gruppide grupiga "Estonian Go".
> Grupist eraldumiseks ja selle grupi meilide saamise peatamiseks saatke meil aadressile estonian-go...@googlegroups.com.
> Rohkem valikuid leiate lehelt https://groups.google.com/d/optout.

Alo Jõekalda

to eston...@googlegroups.com
Kooskõlastasin enne ruumi kinnipanekut laevade ja rongidega ja
leidsin, et esimene mäng võiks alata 10.15. Ootan veel viimast
kinnitust ja siis riputan info üles.

Alo,
tervitustega

Alo Jõekalda

to eston...@googlegroups.com
Õhtust

Nii, nüüd on näitajad paigas ja eelregistreerumine avatud (et mitte
öelda rangelt soovituslik):
http://www.suomigo.net/wiki/Tallinn2016

Näeb siis seal ja siis. Võib-olla ka varem, kui keegi Tallinnas
mängimisest huvitatud on, kuigi nii järgmise nädala lõpuni olen
kardetavasti hõivatud.

Alo,
tervitustega

Alo Jõekalda

to eston...@googlegroups.com
PS. Tegin ka KGS-i jumal teab mitmenda versiooni Eesti toast, et oleks
kus turniiri reklaamida ja trenni teha. Sedapuhku leiate ta rubriigist
social. Ning ilma naljata, minge ja eelregistreeruge kõik turniirile,
muidu ei tule sinna keegi...

Rasmus Listra

to eston...@googlegroups.com

Kas eesti tubade taastamisel on väga mõtet, kui seda juba 5ndat korda teha on vaja :)
Regan õhtul.

R.

Alo Jõekalda

to eston...@googlegroups.com
Ei. (: Aga ma vanamoodsa inimesena ikkagi teen seda vahel. Muidu
on nukker, ning poleks ka kuskil noortele heietada, kuidas seal ükskord
17 inimest oli...

> [...]
> Go".
> Grupist eraldumiseks ja selle grupi meilide saamise peatamiseks saatke meil

Jan Willemson

to eston...@googlegroups.com
Hei!

> [...]
>
> Näeb siis seal ja siis. Võib-olla ka varem, kui keegi Tallinnas
> mängimisest huvitatud on, kuigi nii järgmise nädala lõpuni olen

Mul on plaanis laupäeva õhtuks Tallinna tulla. Kas keegi on mängimisest huvitatud? Ja Alo, kas ma siis peaks ka mõne komplekti kaasa vedama?

I am planning to come to Tallinn on Saturday evening. Is anyone interested in some warm-up games?

Tervites,
Jan

Alo Jõekalda

to eston...@googlegroups.com
Tervist

Aktuaalsed küsimused mõlemad. Ise olen akadeemilistel põhjustel
endiselt üsna hõivatud, aga soendusmängu või paar võiks laupäeva õhtul
ehk teha küll.

Siinkohal oleks hea teada, kas on kodanikke, kes plaanivad turniirile
tulla, aga nime veel kirja pannud pole. Rasmus? Jüri? Osavõtjaid peaks
nii või naa olema päris palju, nii et palun andke ka märku, kes on
tulemas (standardmõõtu) laudade-kividega. Mu muovikuppid on endiselt
teadmata kadunud, nii et praeguse seisuga on meil asjalikke
mänguvahendeid üks komplekt...

Tänan tähelepanu eest
Alo

Jan Willemson

to eston...@googlegroups.com

> [...]
>
> Aktuaalsed küsimused mõlemad. Ise olen akadeemilistel põhjustel
> endiselt üsna hõivatud, aga soendusmängu või paar võiks laupäeva õhtul

Aga hõika siis koht ja kellaaeg maha ja me tuleme kohale.

> [...]
> tulemas (standardmõõtu) laudade-kividega. Mu muovikuppid on endiselt
> teadmata kadunud, nii et praeguse seisuga on meil asjalikke

Kui Tallinnas komplekte kokku ei saa, siis ma võin ühe kaasa vedada. Andke siis homseks teada, kas on vaja.

Jan

misseon1 .

to eston...@googlegroups.com
ma kahjuks olen 21. tööl aga laua ja kivid võiksin laenata küll.
tervitades

Alo Jõekalda

to eston...@googlegroups.com
Tere jälle

Nii et kui Jan enda oma kaasa veab ja Jüri oma laenuks võtta, on meil
nüüd teadaolevalt kolm lauda... Äkki õnnestuks siiski mõni veel leida?

Ning laupäeva õhtul teeme siis natuke kuiva trenni, alustame kell kuus
ja oleme kohas nimega Frank: http://frankbistro.ee/

Alo,
tervitustega

> [...]
> Go".
> Grupist eraldumiseks ja selle grupi meilide saamise peatamiseks saatke meil

Tanel

to eston...@googlegroups.com
Mul on ka üks komplekt. Võtan selle kaasa.

Tanel

Saadetud asukohast Samsung Mobile

to Estonian Go
Ma võtan kaasa oma go kivid ja laua, aga lauaga on mul selline lugu, et see on kilest ja seega sobib ainult mingi viimase laua jaoks.
Teen ka mõned go blanketid, et oma mängud üleskirjutada, et hiljem vead üle vaadata.

Alo Jõekalda

to eston...@googlegroups.com
Rõõm kuulda, siis saab vast kuidagi hakkama.

Tarmole aitäh pakkumast, see komplekt oleks uhke küll, aga kui sa taga
just ise kella kümne paiku vanalinna pole sattumas, läheks vist
logistika ülemäära keeruliseks...

Alo,
tervitustega

Alo Jõekalda

to eston...@googlegroups.com
PS. Turniir oli nüüd ära, aitäh kõigile osavõtjatele. Tulemused leiate
EGD-st: http://www.europeangodatabase.eu/EGD/Tournament_Card.php?&key=T160821A