Ühest koma teisest

Alo Jõekalda

to eston...@googlegroups.com
Tere päevast

Pole ammu kirjutanud. Kõigepealt olgu öeldud, et tekitasin KGS-i
järjekordse versiooni vanast heast Eesti toast. Leiate ta, nagu ikka,
Rooms - Room List - National'i alt. Ning siis seda, et õigupoolest
olen ma septembri alguseni vahelduseks Eestis, millega seoses tahtsin
tõstatada paar aktuaalset küsimust.

Esiteks, kas Tallinnas veel keegi god mängib? Näiteks neljapäeviti Dao
Huas? Varasemas kirjavahetuses mainitud Skype'i tuba mul esmapilgul
tuvastada ei õnnestunud. Rääkides millest, erinevates (enamalt jaolt
vist nullilähedastes) funktsionaalsuse astmetes kohalike goressursside
nimekiri on päris pikaks läinud...

Teiseks, viimane Eestis peetud goturniir näib olevat toimunud 2012.
aasta mais, ning EGF-i reitingutabelist (mida näeb muideks aadressil
http://www.europeangodatabase.eu/EGD/Find_Player.php) leiab hetkel
täpselt kolm eesti mängijat... Juhuks, kui see tõsiasi veel piisavalt
alarmeerivalt ei mõjunud, olgu lisatud, et see on poole vähem kui
Lätil. Aga nii või naa võiks mu meelest lähiajal ühe turniiri pidada,
eelistatult augusti viimasel nädalavahetusel, mis sobiks hästi nii
soomlaste turnauskalenteri kui mu isiklike reisiplaanidega, ning
Malemaja oleks kuuldavasti ka koostööaldis. Üks variant oleks
ühepäevane turniir kas laupäeval või pühapäeval, aga kaaluda võiks ka
kahepäevast ettevõtmist, mis jätaks aega rohkem mõelda ja võimaldaks
tõenäoliselt EGF-i A-klassi turniiri staatust. Nii et andke lahkesti
teada, kes millal tulla saaks.

Alo,
tervitustega

Toomas Römer

to eston...@googlegroups.com
Ahoi,

minule turniiri mõte meeldib. Minule alates augusti viimasest
nädalavahetusest sobib.

Kui korraldus peaks olema Tartus siis saan ka abiks olla aga
ettevõtmist vedada ise ei jõua.

Skaibi chat olemas ja natukene ka liiklust. Lisasin sind endale
sõbraks, et saaksin su sinna tuppa ka lisada.

Parimat,
--
Toomas
> --
> Saite selle kirja, sest olete tellinud Google'i gruppide grupi „Estonian Go”.
> Grupist eraldumiseks ja selle grupi meilide saamise peatamiseks saatke meil aadressile estonian-go...@googlegroups.com.
> Lisavalikud leiate aadressilt https://groups.google.com/d/optout.

Tarmo Jüristo

to eston...@googlegroups.com
kevadel käisid mõned inimesed esmaspäeviti keskraamatukogu all pubis mängimas, kaks korda jõudsin sinna isegi.

-t

Jan Willemson

to eston...@googlegroups.com
Hei!

Mina olen kahjuks augusti viimasel nädalavahetusel lennus. Muidu turniiri korraldamise ideed tervitan kahe sooja käega, aga ise olen püsivamalt Eestis tagasi septembri teisest poolest (12-13 septembri nädalavahetus mängiks vist ka juba välja).

Ja muidugi kui Sa, Alo, kolmapäeviti Tartusse satud, siis ootame Sind kella 5 ajal Pirogovi supibaaris :)

Tervites,
Jan

Misha

to eston...@googlegroups.com
Talvel mangisime iga neljapaev Dao Huas, nuud ise olen tagasi Tartus, aga kui ei eksi siis Ivan, Braid, Andrei mangivad seal iga neljapaev siiamani..
Turnir augustil mulle sobib.

Alo Jõekalda

to eston...@googlegroups.com
Nii, konsulteerisin nüüd Mattiga ka (kes on hea tõenäosusega tulemas),
veendusin, et optimaalne lahendus on ühepäevane B-klassi turniir 29.
augustil, ning riputasin meid SuomiGosse üles:
http://www.suomigo.net/wiki/Tallinn2015
Seal saab eelregistreeruda ka, ja tulijad võiksid seda võimalusel
teha, et üritusele natuke seksapiili lisada.

Alo,
tervitustega

PS. Ühtlasi annan teada, et nädalavahetuse olen Tallinnast ära ja
saadaval ainult telefonitsi (53331998), aga esmaspäeva õhtul mängiksin
ehk küll.
> --
> Saite selle sõnumi, kuna olete liitunud Google'i gruppide grupiga "Estonian
> Go".
> Grupist eraldumiseks ja selle grupi meilide saamise peatamiseks saatke meil
> aadressile estonian-go...@googlegroups.com.
> Rohkem valikuid leiate lehelt https://groups.google.com/d/optout.

misseon1 .

to eston...@googlegroups.com

Tere
Esmaspäeval siis Mauruse pubis näiteks. Kell seitse või kaheksa? Kas teatad fb go esmaspäevade lk ka või? Ja turniir on jah mõistlik teha, jõuame vähemalt Lätile järele.
Tervitades,
Jüri

Andrei

to eston...@googlegroups.com
paluks mind ka lisada - skype : trailercentrum

terv
Andrei

Alo Jõekalda

to eston...@googlegroups.com
Kena, mängime siis täna seitsmest Mauruses. Ott on kuuldavasti ka tulemas.

Alo,
tervitustega

misseon1 .

to eston...@googlegroups.com
ma jõuan umbes kaheksast
Tervitades,
Jüri

Kevin K

to Estonian Go
Terekest,

Sooviksin ka turniiril osaleda, sest siis saab ikka rohkem eestlasi reitingu tabelisse,
vaja kasvõi meie naabritele, lätlastele näidata, et meil mängijaid on.
Mu järk on umbes 17 kyu, seega ma tean, et ma jään kuskile viimaste sekka.
Ma allaandmist kaotusi ei teeks, sest soovin oma mängud lõpuni mängida, nii ma õpin lõppmängu paremini mängima.

-Kevin Kallikorm Tallinnast

Alo Jõekalda

to eston...@googlegroups.com
Õhtust

Kena kuulda. Mõistagi on teretulnud kõigi tasemete mängijad, ja
üldiselt arvan ma, et algajamatel inimestel tasub ainuüksi
võistluskogemuse pärast kohale tulla. Sest tegelikult on see hoopis
teine mäng, mida turniiridel mängitakse.

Ning esmaspäeval võib mu poolest jälle Mauruses mängida.

Alo,
tervitustega
> [...]
> Go".
> Grupist eraldumiseks ja selle grupi meilide saamise peatamiseks saatke meil

Alo Jõekalda

to eston...@googlegroups.com
Head inimesed

Homme toimub niisiis turniir. Eelregistreerunuid on täitsa asjalik
number, millega seoses muutub aktuaalseks küsimus, kui palju meil
laudu ja kive on. Andke võimalusel teada, kes millega tulemas on. Mul
endal on ainult üks asjalik komplekt, nii et nii seitset-kaheksat
oleks veel vaja.

Alo,
tervitustega

Andrei

to eston...@googlegroups.com
mul on
- 1 tavaline komplekt
- 1 väike magnet

Andrei

>Saite selle kirja, sest olete tellinud Google'i gruppide grupi
>„Estonian Go”.
>Grupist eraldumiseks ja selle grupi meilide saamise peatamiseks saatke
>meil aadressile estonian-go...@googlegroups.com.

Rasmus Listra

to eston...@googlegroups.com

Mult saab kaks.

R.

Ivan Vershinin

to eston...@googlegroups.com
Mul on üks, ja Braid'il on ka üks

Tarmo Jüristo

to eston...@googlegroups.com, Ivan Vershinin
ma osalemas ei ole, aga kui vaja, siis võin oma komplekti laenata.

-t

Alo Jõekalda

to eston...@googlegroups.com
Siis hakkab asi juba ilmet võtma. Ma arvasin, et mul on ka kuskil ühed
klaaskividega muovikuppid, aga need on nähtavasti Rasmuse või kellegi
kätte jäänud. Aga Jüril olevat ka ühed kivid ja kaks lauda, nii et
üldiselt on nüüd nii, et kui kuskilt veel üks komplekt välja tuleb,
saaks ehk isegi ilma Tarmo omata hakkama.

Alo Jõekalda

to eston...@googlegroups.com
Õhtust

Aitäh kõigile, kes eile kohale ilmusid, ja palju õnne Braidile, kes
nelja võiduga turniiri võitjaks osutus. Peaauhinnaks oli pakk Orbiti
nätsu. Tulemused ilmuvad lähipäevil EGD-sse ka, hetkel leiate nad
soovi korral SuomiGost: http://www.suomigo.net/wiki/Tallinn2015Result

Alo,
tervitustega

PS. Ning kui keegi tunneb juhtumisi puudust ühest pruunides ja
sinistes toonides T-särgist, siis selle saab kätte Malemaja
garderoobist.

Andrei

to eston...@googlegroups.com
Fotod

image1.jpeg
image10.jpeg
image11.jpeg
image12.jpeg
image13.jpeg
image2.jpeg
image3.jpeg
image4.jpeg
image5.jpeg
image6.jpeg
image7.jpeg
image8.jpeg
image9.jpeg

Andrei

to eston...@googlegroups.com
fotod 1920pix

terv

Andrei

to eston...@googlegroups.com, gol...@kendo.ee

While a game of chess might have 35 legal moves each turn, a game of Go has around 250 (including 361 legal starting positions alone); where Chess games last around 80 turns, Go games last 150. If Google had tried to solve the game in the same way noughts and crosses was solved, it would have had to examine and rank an obscene amount of possible positions: in the ballpark of 1,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000 of them.

misseon1 .

to eston...@googlegroups.com
Aitäh Andrei