Kevadine gooturniir 2019

Jan Willemson

to eston...@googlegroups.com
Niisiis,

Kuigi uus aasta just saabus (mille puhul kõigile hääd soovid) ja väljas on veel lumi, tuleb ükskord ka kevad ja kevadel võiks ju ometigi tulla ka üks kohalik gooturniir.

Maikuu on meil juba vaikselt traditsiooniks saanud, nii et vaataks hakatuseks selle nädalavahetustele otsa. Mina tean juba ette, et mul on 11. mai kinni, aga teised laupäevad-pühapäevad võiks hetkel veel üsna paindlikud olla.

Kuidas teistel võimalike piirangutega on?

Koha mõttes pakuks vaikevariandina välja Tartu, aga kui on kaasvõitlejaid, kes veaks eest korraldust Tallinnas, Paides, Pärnus või kusagil mujal, siis antagu sellest ka lahkesti teada.

Tervites,
Jan