Teeks turniiri?

Jan Willemson

to eston...@googlegroups.com
Hei!

Ajalooraamatutesse vaadates selgub, et me pole Tartus enam 4 aastat
gooturniiri korraldanud. Võiks nagu. Mina omalt poolt suudan

*) ajada välja ruumi ja kellad,
*) tekitada üritusele veebilehe,
*) suhelda EGFiga ürituse tulemuste EGD-sse panemise teemadel.

Abi oleks vaja laudade kokkutassimisel, paaritamisprogrammiga
mässamisel, sõna levitamisel ja auhindade väljamõtlemisel. Mis arvate?

Kuupäeva peaks ka paika panema. Mulle endale sobiks 14.-15. mai, aga kui
me tahaks Soomest ka mängijaid kutsuda, siis sel ajal tunduvad neil
toimuvat meeskondlikud meistrikad. Järgmise variandina pakuks 28.-29.
mai. Kuidas kõlab?

Tervites,
Jan

Andrei

to eston...@googlegroups.com
Tallinn sobiks rohkem !

terv
Andrei

Margus Freudenthal

to eston...@googlegroups.com
On 11.02.2016 18:34, Andrei wrote:
> Tallinn sobiks rohkem !

Aga palun -- keegi ei keela sul Tallinnas turniiri korraldada.

--
Margus

Andrei

to eston...@googlegroups.com
ei keela, jah !

ma ei vaidle
ütlen oma arvamust !

Jan Willemson

to eston...@googlegroups.com

On 11/02/16 18:34, Andrei wrote:
> Tallinn sobiks rohkem !

Niipalju kui kohalikul gookogukonnal traditsioone on, oleme üritanud
enamvähem vaheldumisi Tallinnas ja Tartus turniire korraldada. Eelmine
oli Tallinnas, nii et nüüd tunnevad tartlased teatud moraalset kohustust :)

Aga arvake palun kuupäevade kohta ka miskit.

Jan

Toomas Römer

to eston...@googlegroups.com
Mulle mõlemad sama head kuupäevad. Saan laua ja kivid tuua ja aidata
kuidas saan.
--
Toomas

tsreasonify .

to eston...@googlegroups.com
Samuti mõlemad kuupäevad sobivad. Toon oma laua ja kivid.

Tanel

Ivan Vershinin

to eston...@googlegroups.com
See on väga hea idee.
Mõlemad kuupäevad sobivad ja ma saan tuua oma laua ja kivid ka.

Matti Siivola

to eston...@googlegroups.com
In Finland we play the Finnish Team Championship on 14.-15.5.

Matti Siivola

Alo Jõekalda

to eston...@googlegroups.com
Ma kahjuks osa võtmas ei ole, aga kiidan mõtte heaks. Augustis olen
Eestis ja siis võib mu poolest jälle Malemajas turnida.

Alo,
tervitustega

Jan Willemson

to eston...@googlegroups.com
Oh well,

Selgus, et mul ei ole mitte üks kalender, vaid kaks, ja 28.-29. mai ei
ole mind mitte Tartus. Ja üldse on maikuu nädalavahetustega juba kitsas,
aga kui nüüd võtta halvimatest parim, siis ma pakun järgmiseks 21.-22.
maid. Kuidas see kõlab?

Matti, would May 21-22 also work for Finnish players?

Best regards,
Jan

Matti Siivola

to eston...@googlegroups.com
Hello,

May 21st and 22nd is still vacant in our tournament calendar. However,
if they decide to organise the Jyväskylä tournament after some years,
that would be the date.

Matti

Jan Willemson

to eston...@googlegroups.com

> [...]
>
> May 21st and 22nd is still vacant in our tournament calendar. However, if they decide to organise the Jyväskylä tournament after some years, that would be the date.

A look at the Finnish Turnauskalenteri shows that Jyväskylä tournament is not yet announced, hence I think we can assume that May 21-22 is available for Finnish players as well. So let’s settle with these dates.

We will do it more or less the same way as in 2012, starting on Saturday morning and ending on Sunday around 16.00. We can probably do it the way that Finnish people who would like to take Tartu-Helsiki plane at 17.15 will be able to make it.

I will prepare a webpage with information.

Jan