Läheks Lätti good mängima?

Jan Willemson

to eston...@googlegroups.com
Hei!

Aegajalt on kerkinud küsimus, kas Lätis ka good mängitakse. Vastus on, et mängitakse, aga mängijaid on vähevõitu, vt näiteks augustis Riias toimunud turniiri:

Kirjutasin turniiri korraldajale ja küsisin, kas nad tahaks meiega koos pidada maha umbes 2x suureat turniiri, ütleme siis näiteks midagi Eesti-Läti maavõistluse sarnast. Ilmselgelt pole neil suurt midagi selle vastu. Nüüd siis võiks mõelda, kus seda üritust pidada. Kui palju rahvast oleks huvitatud näiteks sel sügisel Riiga sõitmisest? Mis ajad võiks kõne alla tulla?

Tervites,
Jan

Toomas Römer

to eston...@googlegroups.com
Mina indikatiivselt huvitatud. Sept viimasest nvahetusest alates 2
nädalat olen ära aga enne ja pärast seda suht vaba.

--
Toomas
> --
> Saite selle sõnumi, kuna olete liitunud Google'i gruppide grupiga "Estonian
> Go".
> Grupist eraldumiseks ja selle grupi meilide saamise peatamiseks saatke meil
> aadressile estonian-go...@googlegroups.com.
> Rohkem valikuid leiate lehelt https://groups.google.com/d/optout.

Rasmus Listra

to eston...@googlegroups.com
Võiks ka vahelduseks. Sept väga ei saa. Okt võiks juba mõtlema hakata.

R.

> Rohkem valikuid leiate lehelt https://groups.google.com/d/optout.

--
Saite selle kirja, sest olete tellinud Google'i gruppide grupi „Estonian Go”.

Jan Willemson

to eston...@googlegroups.com

> On 7 Sep 2017, at 09:17, Rasmus Listra <rasmus...@raven.ee> wrote:
>
> Võiks ka vahelduseks. Sept väga ei saa. Okt võiks juba mõtlema hakata.

Olen vahepeal lätlastega suhelnud ja panime kirja sellise nädalavahetuse nagu 21-22 oktoober. Mängukohaks pakuti välja kohvik aadressil Zirgu tänav 3. Alguse kellaaega saame ehk loksutada, lätlased igastahes pakkusid mõlemal päeval kell 10. Mängiks umbes 3 vooru päevas. Kuna läti poolt on tulemas double-digit-kyusid, siis tarvitaks händikäppi.

On veel huvilisi tulemas?

Jan