Tartu Spring 2018?

Jan Willemson

to eston...@googlegroups.com
Niisiis,

Me pole jälle mõnda aega Eestis turniiri korraldanud. Aga et võiks ju.

Vaatasin kalendrisse ja pakun välja kuupäevad 19.-20. mai, kohaks Tartu. Kas kellelegi, kes kindlasti-kindlasti tulla tahaks need päevad kindlasti-kindlasti ei sobiks?

Tervites,
Jan

PS. Avastasin OGSist põneva korrespondentsmängu, mida mängivad montchik[7k] ja alojoekalda[13k] :p

Rasmus Listra

to eston...@googlegroups.com
Heameelega tuleks ja mängiks kui saan. Kahjuks ei oska absoluutselt arvata, millises riigis ma tol hetkel asun - seega kindlalt arvestada minuga ei saa :s

R.

--
Saite selle sõnumi, kuna olete liitunud Google'i gruppide grupiga "Estonian Go".

Alo Jõekalda

to eston...@googlegroups.com
> Heameelega tuleks ja mängiks kui saan. Kahjuks ei oska absoluutselt arvata,
> millises riigis ma tol hetkel asun - seega kindlalt arvestada minuga ei saa

Minuga on üsna täpselt sama lugu. Õieti olen mai teises pooles suure
tõenäosusega mujal liikvel, aga kuu alguses (näiteks viies-kuues)
peaksin olemas olema ja astuksin hea meelega sisse.

Alo,
tervitustega

Ivan

to eston...@googlegroups.com
Ma kindlasti võtan osa, minu vend ka.

9 февр. 2018 г. 3:55 ДП пользователь "Alo Jõekalda" <alojo...@gmail.com> написал:
--
Saite selle kirja, sest olete tellinud Google'i gruppide grupi „Estonian Go”.

Jan Willemson

to eston...@googlegroups.com
Tundub, et nii mulle kui Toomasele sobiks 5.-6. mai sama hästi. Paneme siis need päevad praegu lukku ja hakkame vaikselt edasi organiseerima.

Tervites,
Jan

Toomas Römer

to eston...@googlegroups.com
Noniih, jõudsime nii kaugele, et panime täna Janiga ka veebilehe
ülesse. Siin ta asub
https://estoniango.wordpress.com/tartu-spring-2018/

Kiire info on siis see, et toimub Tartus, 5-6 mai ja saab olema väga äge!

Kõik kes saavad tulla palun andke oma eesnimi, perenimi ja EGF (või
sarnane) rank teada!

Näeme juba varsti!
--
Toomas
> --
> Saite selle kirja, sest olete tellinud Google'i gruppide grupi „Estonian Go”.
> Grupist eraldumiseks ja selle grupi meilide saamise peatamiseks saatke meil aadressile estonian-go...@googlegroups.com.

Toomas Römer

to eston...@googlegroups.com
Ahoi,

turniir on selleks korraks läbi. Tulemused manuses. Ja pilte leiab siit
https://photos.app.goo.gl/Cq34RJrTzgvFNas16

Järgmise korrani,
--
Toomas