Re: Tartu go turniir 2020

Jan Willemson

to eston...@googlegroups.com, si...@p6drad-teel.net
Hei!

Kirjutab mulle Siim nõnda:

On Wed, Jul 22, 2020 at 12:08 AM <si...@p6drad-teel.net> wrote:
Heip!

Märkasin estoniango saidil, et selline üritus oli plaanis. Vahepeal on olukord viirusega veidi paranenud, kuid muidugi kaugeltki mitte lahenenud. Kas on mingeid mõtteid olnud turniiri osas viimasel ajal veel?

Siim

Mul korraks oli mõte küll, et võiks ju proovida augustis miskit korraldada. Kalendrisse vaadates sobiks mulle endale näiteks 22-23 või 29-30 nädalavahetus. Kuidas teistel potentsiaalsetel tulijatel on, kas sobiks mõlemad nädalalõpud või oleks üks neist eelistatavam?

Tervites,
Jan

Jan Willemson

to eston...@googlegroups.com
Hei!

Pakun siis pärast Toomasega nõu pidamist välja 29.-30. augusti. Kui tundub, et kahepäevast üritust sel aastal välja ei vea, siis teeks ainult pühapäeval, 30. augustil. Palun andke listis või mulle otse teada, kes tulemas oleks.

Tervites,
Jan

Toomas Römer

to eston...@googlegroups.com
Ma olen käpp. Ei saa lubada, et L jõuan aga P mängiksin kindlasti kaasa.

Vaatasin ka statsi turniiride kohta siit
https://europeangodatabase.eu/EGD/Stats_Country.php ja peaks 2020
ikkagi saama märgi maha.

Parimat,
--
Toomas

On Mon, Aug 17, 2020 at 4:17 PM Jan Willemson <jan.wi...@gmail.com> wrote:

> Hei!
>
> Pakun siis pärast Toomasega nõu pidamist välja 29.-30. augusti. Kui tundub, et kahepäevast üritust sel aastal välja ei vea, siis teeks ainult pühapäeval, 30. augustil. Palun andke listis või mulle otse teada, kes tulemas oleks.
>
> Tervites,
> Jan

> --
> Saite selle sõnumi, kuna olete liitunud Google'i gruppide grupiga "Estonian Go".
> [...]
tournaments organised in Estonia.png

Boriss Levitin

to eston...@googlegroups.com
Hei, tulen küll. Saan hakkama mõlemad päevad

[...]

Lugupidamisega

Boriss Levitin

Jan Willemson

to eston...@googlegroups.com
Hei!

Tundub, et meid pole nii palju, et mitut päeva turniiritada. Teeme siis 30. augustil Tartus ühe mängupäeva. Mis kella ajal alustada sobiks? Ütleme, kogunemine ca kell 10 ja mängude algus 10.30? Koha mõtleme Toomasega koos järgmine nädal välja.

Jan

Boriss Levitin

to eston...@googlegroups.com

Toomas Römer

to eston...@googlegroups.com
Ahoi!

Suurturniir ongi toimumas. Arutasime siin Janiga ja teeks ainult ühe päeva ja sellel pühapäeval. Ajakontroll oleks 30min + 5x30s byo-yomi. Sihime C kategooria turniiri ja tulemused raporteerime Brüsselisse. Proovime alustada nii vara kui peab vastavalt võistlejate arvule aga võiks arvestada 10-11 alguse ajaks. Kindlasti oleme paindlikud.

Palun registreerida, kas emailitsi vastates siia või lisades mängijate juurde kommentaar (parem klikk hiirega ja siis Comment) ja mina või Jan juba kribame kommentaari ümber võistlejaks.

Parimat,
--
Toomas

Toomas Römer

to eston...@googlegroups.com
Niih, turniir tehtud. Mõned pildid manuses ja tulemused emailis. Hetkel tegin ka sisestuse European Go andmebaasi ja ootab kinnitust superviisori poolt :)

; EV[Tartu 2020]
1 Gysson Jyrgen 4k ee Tart 33 2 94 269 2+/w 4+/b 3-/w6
2 Roemer Toomas 4k ee Tart 33 2 94 269 1-/b 3+/w6 4+/w
3 Levitin Boriss 12k ee xxxx 25 2 79 284 4+/b5 2-/b6 1+/b6
4 Willemson Jan 5k ee Tart 30 0 96 267 3-/w5 1-/w 2-/b

Järgmise korrani.

Parimat,
--
Toomas