Fwd: Go Animatsuril 2014

Jan Willemson

to eston...@googlegroups.com
Hei!

Jälle sügis ja jälle Animatsuri. Eelmne aasta õpetasime god kahe- kuni neljakesi ja huvilisi jätkus ikka prakltiliselt kogu ajaks, nii et ma usun, et kõik, kes viitsivad läbi astuda ja huvilistega mängida, on teretulnud. Kirjutada võib mulle või siis otse korraldaja Mihklile.

Jan

Begin forwarded message:

From: Mihkel Haav <mihke...@gmail.com>
Subject: Go Animatsuril 2014
Date: 4 Aug 2014 06:55:49 GMT+3
To: Jan Willemson <jan.wi...@gmail.com>

Terekest,

Mihkel siin jälle. Sooviks teada kas teil on huvi ka see aasta tulla animatsurile Go'd demoma. Animtsuri toimub seekord Tartus Hugo Treffneri Gümnaasiumis 19.- 21. Septembril. Pea päevad on siis 20-21. Saame pakkuda nii palju laudu kui soovite ja seekord paiknevad Strateegia mängud lahtisemas kohas, kus möödakäijad saavad paremini pilgu peale heita. Andke teada kui olete see aasta tulijad ja mida saan teha, et teile demomine oleks lihtsam läbi viia.

Parimat,
Mihkel

tsreasonify .

to eston...@googlegroups.com
Tervist,

Kindlasti tulen ka sel aastal go viirust levitama.
Eks siis septembris näeb.

Tanel

--
Saite selle sõnumi, kuna olete liitunud Google'i gruppide grupiga "Estonian Go".
Grupist eraldumiseks ja selle grupi meilide saamise peatamiseks saatke meil aadressile estonian-go...@googlegroups.com.