Tere! Üks uus go-huviline siin...

Silver Teinbas

Feb 16, 2024, 8:45:04 AMFeb 16
to Estonian Go
Tere!

Mõtlesin, et kirjutan siia. Olen üks uus go-huviline. Go-d olen mänginud mõned kuud ja vägagi meeldib. OGS keskkonnas, kus hakkasin mängima aasta algusest, on mul siiani parimaks tulemuseks olnud 22k. Põhiliselt olen 9x9 laual mänginud.

Üldjuhul paiknen Viljandis; aegajalt satun ka Tallinnasse. Praegu olengi vaid virtuaalselt mänginud, kuid lähiajal peaksin ka füüsilise go-laua saama ja on lootust, et mu kallis elukaaslane viitsib minuga seda siis ehk vaikselt mängima hakata:) (siiani oleme temaga aegajalt malet mänginud)
Nõnda mõtlesingi, et kirjutan siia ja annan endast märku.

Kui teil peaks kunagi-kusagil-millalgi mõni go-kogunemine või miskit olema, siis võiksite mind ka kusagile nimekirja lisada, võimalusel võtaksin kindlasti osa:)

Silver

Jan Willemson

Feb 16, 2024, 2:37:46 PMFeb 16
to eston...@googlegroups.com, silver....@gmail.com
Tere!

Mulle teadaolevalt hetkel regulaarseid mänguõhtuid ei ole, aga need võiks muidugi reanimeerida. Mina ise elan ja toimetan Tartus, nii et kui siiakanti satud, annna teada, võime minugipoolest mõne mängu teha.

Tallinna rahvas äkki kostab enda eest ise? :)

Jan

--
Saite selle sõnumi, kuna olete liitunud Google'i gruppide grupiga "Estonian Go".
Grupist eraldumiseks ja selle grupi meilide saamise peatamiseks saatke meil aadressile estonian-go...@googlegroups.com.

maricam...@gmail.com

Feb 16, 2024, 4:43:45 PMFeb 16
to eston...@googlegroups.com, silver....@gmail.com
Tere,

Ma elan Pärnus.
Mul on oma go puu board siin ka, me ei ole nii kaugel, ning kui olete lähedal võite anna teada, saame paar sõbralikud mängud viskama, ma ei ole jõudnud nii kaua mängida. Ma võin selle kohvikusse tuua vms 😊
Muidu olen mänginud palju riigi ja rahvusvahelised turniirid varem, olin kaua aega tagasi Serbia juunioride asemeister, olen muidu Serbiast pärit, kuid viimased 10 aastat ma pole mänginud väga ja arvan et mu reiting on hetkel väga madal, unustasin palju. Oleks hea kui go elab edasi eestis ja kui saan aidata ühe väike turniiri korraldamisel ma olen valmis. Olen tihti Tallinnas ka. Aga kui teete mingi kogunemine Tartus, olen valmis tulla, miks mitte.
Vabandan kui eesti keeles kirjutades vigu tegin, see pole mu emakeel.

Parimate soovidega,
Marica Glišovic

Sent from my iPhone

Martti

Feb 17, 2024, 6:58:01 AMFeb 17
to eston...@googlegroups.com, silver....@gmail.com
Hei

Tartus regulaarseid mängimisi üritame Taneliga minu arust iga aasta reanimeerida, aga realsuses kestab inimeste huvi 1-2 kuud. Ise olen endiselt avatud mõttele, et näiteks kord kuus meat-space kokkusaamisi teha kuskil Tartus, aga päris seda õiget asukohta ei ole leidnud. Senimaani oleme minu helistuudios semi-avalikke mängimisi korraldanud.

Kui piisav huvi taaskord tärkab, siis võib alati siin listis või ba...@furiten.club teada anda ja rõõmuga üritaks klapitada mingi ühise aja.

Parimat
Martti

misseon1

Feb 18, 2024, 10:17:17 AMFeb 18
to eston...@googlegroups.com
Tere!

Tallinnas on ka vaikne, hetkel midagi regulaarset kahjuks ei toimu. Plaanisime Rasmus Listraga millalgi mängida. Mu noorem poeg Erik oleks ka vbl huviline, kui aeg sobib. Aga tore, et aktiivseid go-huvilisi juurde tuleb. Anna teada kui plaanid Tallinnasse tulla, võimalusel mängiks ja õpetaks (mida oskan:) hea meelega. Olen endiselt miski 4 kyu.

Tervitades
Jüri Lootus

Siim Põder

Feb 18, 2024, 4:16:32 PMFeb 18
to eston...@googlegroups.com
See pole muidugi kaugeltki sama, aga võiks ehk kaaluda virtuaalset kogunemist korraldada? Puhtalt siis seepärast, et ehk oleks lihtsam mõned inimesed aeg-ajalt kokku saada. Või veel lahjem variant - virtuaalne turniir?

Liharuumis oleks muidugi parim.

Silver Teinbas

Feb 20, 2024, 4:28:14 AMFeb 20
to eston...@googlegroups.com
Tere jälle ka minu poolt!

Nii tore on näha, et go-huvilisi ikka leidub. Olen teie vastuseid huviga lugenud, kuid ei hakanud kohe vastama ja ootasin, et kas ilmub veel mõni go-huviline välja. Ju neid on kindlasti veel:)
Tartu on minu poolest tõesti hea variant ja ei asu Viljandist kaugel. Mu graafik on praegu pisut selline, et ei tea kindlaid aegu öelda, kuid peagi peaks asi selgemaks minema ja kui teinekord mõne mängu korraldate, siis andke teada:)

Aga näiteks nüüd sel neljapäeval (22.02) olen ma u 12.30 kuni u 14.30 Tartus. Jan ja/või Martti, kui teil peaks juhuslikult sel ajal aega olema, siis ehk teha nt Tartu Ülikooli kohvikus või seal läheduses mõned mängud? (see on üldjuhul tööaeg, nii et ma ei eelda, et sel ajal keegi saab, kuid sel ajal olen ma igaljuhul Tartus TÜ kandis:))

Pärnusse satun ma harvem. Õigemini käin aegajalt Hiiumaal ja sõidan Pärnust läbi, kuid nii, et Pärnus ka rohkem aega oleks, seda juhtub väga harva. Kuid teisalt pole Pärnu ka Viljandist väga kaugel, et vahelduse mõttes mõtlen, et võiks täitsa sinna mängimise pärast tulla:)

Ka Tallinn on minu jaoks iseenesest variant ses mõttes, et kolisin sealt Viljandisse, kuid korter on seal alles ja aegajalt käin seda üle vaatamas, et postkast ära ei ummistuks  jne (kungi üürin vist välja) - nii et aegajalt käin ka Tallinnas.

Go lauda ega kive mul veel ei ole, kuid lähikuudel peaksin ilmselt saama, seetõttu olen siiani vaid internetis mänginud.
Eile õnnestus OGS keskkonnas 21k peale saada, kuid võidust olulisem on minu jaoks alati mängu ilu.
KGS keskkonda/serverisse tegin ka konto, kuid seal tundub olevat oluliselt vähem mängijaid kui OGSis (tol korral jäingi KGSis vastast ootama). Ma ei tea, kas nt OGSis üldse saab tugevamate vastu mängida.

Aga, jah, tore kuulda, et go-huvilisi leidub:)

Silver

Jan Willemson

Feb 20, 2024, 2:30:41 PMFeb 20
to eston...@googlegroups.com
Hei!

No ütleme nii, et ma võin neljapäeval teha lõunatunni kuskil linna peal ja mul võib juhtumisi kotis üks go-komplekt olla :) Ülikooli kohvikus pole vist kunagi mängida proovinud, aga no proovime. Olen 12.30 seal; otsi tegelast, kes go-laua taga istub (ja vaata siis igaks juhuks nii alla kui üles korrusele, ma ei oska öelda, kus sobivamad lauad on).

Tervites,
Jan

Kristjan Korjus

Feb 21, 2024, 3:00:46 AMFeb 21
to eston...@googlegroups.com
Minul on kontoris väga ilus go-laud ning enamik lõunad kell 12 sobiksid mänguks. Asun Rotermanni 12 ning mu tase on umbes 10 kyu.

Kristjan

Ivan

Feb 21, 2024, 4:59:00 AMFeb 21
to eston...@googlegroups.com
Mina olen ka huviline, ca 1k-1d vahel, hea meelega mängiks kas või Tartus või Tallinnas.

Silver Teinbas

Feb 21, 2024, 5:34:25 AMFeb 21
to eston...@googlegroups.com
Tere jälle!

Teeme nii, Jan, olen homme tulemas. Ma Tartut väga hästi ei tunne, mu elukaaslane pakkus välja, et ülikooli kohvik võiks ehk hea variant olla ja meil nii ehk naa sinnakanti asja, kuid võib ka muljal seal läheduses kui peaks mõni parem paik olemas olema.
Aga praeguse seisuga sean homme sammud ülikooli kohvikusse:)

Silver

Silver Teinbas

Feb 22, 2024, 12:13:32 PMFeb 22
to eston...@googlegroups.com
Tere!

Väga vahva oli, sain Tartus esimest korda füüsiliste kivikestega go-d mängida.

Üks punktide arvestamine mängu lõpus.
Teinekordki!
:)

Silver