Hello fellow Go players!

Marica Glisovic

to Estonian Go
Tere kõigile!

Üritasin leida kedagi, kes ikka veel Eestis mängib ja leidsin selle maililist. Praegust teavet oli hullult raske leida ja loodetavasti on siin keegi veel tegutsemas.
Olen Serblana kes elab pikka aega Eestis. Olen mänginud paljudel turniiridel, kuid tundub, et see oli nii ammu ja ma isegi ei tea mis mu ranking üldse oli, kuid ikka tahaksin ühendust võtta teiega.
Kui keegi on veel aktiivne ja tahaks lihtsalt koguneda ja kokku lugeda, kui palju meid go mängijad aastal 2023 siin on, siis saatke mulle ka kiri vabalt. Ja kui keegi Pärnus on, andke teada. Mul on siin kena puidust bord ja garnituur (i just realized that i have no idea what the actual words for it are in Estonian hahah) ning võibõlla me saame kuskile mängida ka, või pigem tuletada mul meelde.
Loodan, et minu kiri jõuab kellegini ja samuti vabandan, kui tegin selles kirjas grammatikavigu. :)

Parimate soovidega,
Marica Glišovic
--
MM13 Tantsu- ja Spordiklubi
Ringi 3, 80011 Pärnu

Jan Willemson

to eston...@googlegroups.com, maricam...@gmail.com
HeI!

Eesti goomängijad on nagu eestlased ikka -- vahepeal kepsakamad ja vahepeal uimasemad. Regulaarseid kooskäimisi toimib vahetevahel ja turniiri suudame korraldada korra paari aasta tagant. Pärnus vist kedagi eriti mängijatest ei ole, küll aga Tartus ja Tallinnas. Kui oled ühte neist linnadest sattumas, siis anna teada (näiteks siiasamma listi) ja on päris hea šanss, et keegi võtab mõttesabast kinni ning tuleb kuhugi kohvikusse mängima!

Tervites,
Jan 5k

--
Saite selle sõnumi, kuna olete liitunud Google'i gruppide grupiga "Estonian Go".
Grupist eraldumiseks ja selle grupi meilide saamise peatamiseks saatke meil aadressile estonian-go...@googlegroups.com.

Marica Glisovic

to Jan Willemson, eston...@googlegroups.com
Hei!

Nii tore, et vastasite. Arvasin jah, et Pärnus pole eriti kedagi. Kuid ma olen üsna tihti Tallinnas ja Tartus ning kui külla tulen, kirjutan siia.
Nägin seda üritust ka FB-s https://fb.me/e/3glLNpU6v ja kui kellelgi tallinnas on siin huvi Go-d teistele lauamängude huvilistele tutvustada, siis see võib olla hea võimalus.
Tuleksin ise, aga annan esmaspäeval tunde.
Tulevikus, kui on midagi, mida saan millegi korraldamisel aidata, teen seda hea meelega. Mul on suur kogemus erinevate laagrite, võistluste jms korraldamisel...

Parimate soovidega,
Marica
--
Marica Glišović