23.10 - Naiskodukaitse Jaapani-õhtu

Maarja Jaanits

to eston...@googlegroups.com
Hei

Selline küsimus, et ega keegi Tartlastest ei tunneks huvi järgmise kolmapäeva õhtupoole Naiskodukaitse köögis
hängida, sushit mekkida ja naiskodukaitsjatele go-mängu tutvustada?

Neil on plaanis Jaapaniteemaline koosviibimine (ehk 15-20 inimest), plaanivad vastavaid toite vaaritada ja
oleksid õite rõõmsad, kui avaneks võimalus mõnelt asjatundjalt, midagi huvitavat õppida (nt go).

Jan Willemson

to mizur...@hotmail.com, eston...@googlegroups.com
Hei!

Sushi kõlab ahvatlevalt :)

Ma usun, et suudan oma kolmapäeva nii plaanida küll, et jõuaksin paariks tunniks good õpetama. Kus see üritus toimub ja mis kell umbes algab?

Tervites,
Jan