Sel kolmapäeval Tartus u 17.00-19.00 Go-d mängima?

Silver Teinbas

May 27, 2024, 10:32:00 AMMay 27
to eston...@googlegroups.com
Tere!

Uurin, et kas kellelgi oleks juhtumisi Tartus aega-viitsimist-mahti nüüd sel tuleval kolmapäeval vahemikus u 17.00 - 19.00 minuga natuke Go-d mängida?
:)

Silver

Martti

May 28, 2024, 2:47:34 AMMay 28
to eston...@googlegroups.com
Hei

Mina oleksin seekord tõenäoliselt isegi käpp. Kas mängimise asukoha osas eelistusi on (ja kuidas ülikooli kohvik toimis eelmine kord)?
Kui meid palju pole siis raekoja kõrval on nüüd Karlova Kohv, kus on ideaalsed lauad go mängimiseks, ning saab head kohvi ka.

Parimat
Martti

--
Saite selle sõnumi, kuna olete liitunud Google'i gruppide grupiga "Estonian Go".
Grupist eraldumiseks ja selle grupi meilide saamise peatamiseks saatke meil aadressile estonian-go...@googlegroups.com.

Martti

May 28, 2024, 2:50:15 AMMay 28
to eston...@googlegroups.com
Avastasin just, et Karlohv pannakse 18st kinni, seega see võib-olla pole siiski hea variant.

Silver Teinbas

May 28, 2024, 2:58:32 AMMay 28
to eston...@googlegroups.com
Tere, Martti!

Oo, väga lahe!
Ülikooli kohviku asemel siirdusime hoopis Rüütli tänavale ühesse kohvikusse, mis sobis hästi; ma pole kohalik ja nimi pole meeles, kuid raekoja poolt tulles oli vist esimene uks vasakul pool maja ja kaardilt vaadates oli seal vist kunagi valuutavahetus.
See oli viimati tööpäeval vähemalt seitsmeni lahti.
Kuidas sobiks?
Mul endal on isetehtud 9x9 tammepuidust laud koos puidust "kividega" - päris efekte; kuid kui tahta suuremal mängida, siis peaksid ise laua ja kivid kaasa võtma. Üks laud ei välista muidugi teist - võivad ka mõlemad olla, aga suuremat kui 9x9 mul endal ei ole.

Tervitades
Silver

Martti

May 28, 2024, 3:03:27 AMMay 28
to eston...@googlegroups.com
Pole probleemi, saan 19x19 laua ja kivid vabalt kaasa krabada.
Eeldan, et asukohaks oli Bohemia (vana nimega Armastus) - võib seal mängida küll, ilmselt ruumi on. Võib muidugi ka jooksvalt ka ringi otsustada ja mõnd muud kohta proovida, ma ise pole just suurim fänn sellel kohal, aga tean, et teised on ja olen valmis ära kannatama. :D

Silver Teinbas

May 28, 2024, 3:09:35 AMMay 28
to eston...@googlegroups.com
Hei-tere!

Väga tore. Kui ma ei eksi, oli sellest paremal pool mingi Armastuse vms nimeline koht, aga ma pole kindel. Seal kandis võiks küll, jah. Ma võib-olla jõuan isegi pisut varem, u 16.50, aga hiljemalt kell 17.00. Võib ka mujale minna, kindlaid eelistusi mul endal pole. Ja ilmselt on ka õues ilma, eriti kui varjuline koht otsida. Kõik sobib:) Igal juhul tore.
Mu enda parim tase OGSis oli vahepeal 16kyu, enamasti olin u 17-18 kyu, kuid viimasel ajal olen taas 20kyu ringis tagasi. Nii et väga osav ei ole, aga mäng endale meeldib ja kui mõned händikäp kivid ette panna, siis on ehk ka vastasel pisut huvitavam:)

Silver