Fwd: Go in Estonia

Jan Willemson

to eston...@googlegroups.com
Hei!

Selline kiri laekus mulle. Turniiride info oskan ma Kim'ile ise ära kirjutada, aga pilte mul neist küll ei tundu olema. Kas keegi klõpsis ja saab mõne ilusama pildi jagada?

Ja kui juba kirjutamiseks läks -- kas kevadel turna ka tuleb? :)

Jan,
hetkel küll täielikus gripis

to Estonian Go
Ma käisin ainult Tallinna turniiril ja mulle tundus, et seal pilte peaaegu ei tehtud, aga kui tehti oli tegijaks välismaalane.

Eestis minu teada pole otseselt go klubisid, aga Tallinna/Tartu seltskonnad saaksid teha oma seltskonna pildi kui väga vaja "Eesti klubi"(—de) pilte.

Toomas Römer

to eston...@googlegroups.com
Heippa hei,

no paistab, et ma ikka tegin paar pilti. Üks neist vist ainult sobiva
valguse kogusega. Panin nad siia

https://www.flickr.com/photos/39482219@N06/32602390086/in/dateposted-public/
https://www.flickr.com/photos/39482219@N06/32489851572/in/dateposted-public/
https://www.flickr.com/photos/39482219@N06/32602390296/in/dateposted-public/