Sinikka Siivola mälestusturniir Heldingis 8.-9. veebruaril 2020

Jan Willemson

to eston...@googlegroups.com
Tere!

Sattusin poolkogemata soomlaste go-turniiride kalendrit vaatama ja avastasin sellise ürituse:

https://www.suomigo.net/wiki/Sinikka%20Siivolan%20muistoturnaus

Mitmed selle listi lugejad tundsid Sinikkat isiklikult -- ta käis koos abikaasa Mattiga korduvalt ka Eestis mängimas. Ta oli alati väga soe ja energiline inimene, kellel jätkus kõigi jaoks tähelepanu ja head sõna. Olen üsna kindel, et jõuan ise sinna turniirile, ning kutsun ka kõiki teid kaasa.

Tervites,

Jan

Alo Jõekalda

to eston...@googlegroups.com
Ütle nüüd, kui kahju. Sinikka oli igavesti kena inimene. Ühineksin ka,
aga arvata on, et olen talvel vales maailma otsas.

Alo,
tervitustega

misseon1 .

to eston...@googlegroups.com