RE: [revuloj] grejso: ĉu eraro en PIV kaj ReVo?

Zelimir Marijan Pehar

to espe...@googlegroups.com, Esperanto Australio, Austrio Esperan to, Esperanto Malbork Polando
Mia kara Renato kaj multaj aliaj geesperantistoj kial vi  volas oni rakontas, rakontas, sed iomete al nenion faras. Tion vi anglan kaj multajn aliajn profesiulojn el similajn landojn ridas kaj faras chion eblan ke ne estu Esperanto au similajn lingvojn bone uzeblajn. Unu homo, se vi Renato bone scias, perdis monon kaj ke ne estis en prizono bone organizis. Multajn estas antauh ni kaj Esperanto estus bonege uzus - chio estas antauh. Nii faru!
MondE Esperanto Tajlando organizanto Zelimir Pehar

To: rev...@yahoogroups.com
From: renato....@virgilio.it
Date: Sat, 24 Sep 2011 09:11:12 +0200
Subject: [revuloj] grejso: ĉu eraro en PIV kaj ReVo?

Bernhard:
>  Por konstati tion ni ne bezonas novan nefakulon kaj agitatoron Corsetti, fake simile aux ecx pli malkompetanta kiel ecx Kornfeld.
Eventuale "agitisto", neniam "agitatoro".

Amike

Renato

--
Renato Corsetti
Via del Castello, 1 00036 Palestrina, Italujo

Recent Activity:
    retposhtaj adresoj:
      por afishi mesaghon: rev...@yahoogroups.com
      por aboni:           revuloj-...@yahoogroups.com