Ĝis kie vi legas in La Mirinda Sorĉisto de Oz?

1 view

Kinen Carvala

to Esperanto Stanford
Saluton al ĉiuj,

Min interesas ĉeesti la venontan kurskunvenon, sed mi ne scias ĝis kie vi legas en la libro. En kiu ĉapitro vi legas? Aŭ se vi citas frazon de via lasta legado, mi povas trovi tiun frazon.

Ĝis baldaŭ,
Kinen

Universero, Trio

to Stanford Esperanto
On Tue, Jun 16, 2020 at 8:36 PM Kinen Carvala <nen...@gmail.com> wrote:

> Saluton al ĉiuj,

Hej Kinen!

> Min interesas ĉeesti la venontan kurskunvenon, sed mi ne scias ĝis kie vi legas en la libro. En kiu ĉapitro vi legas? Aŭ se vi citas frazon de via lasta legado, mi povas trovi tiun frazon.

Mi opinias ke ni estas en la mezo de ĉapitro 3.

> Ĝis baldaŭ,
> Kinen

Plaĉus al mi se vi partoprenus. Ĉu vi bezonas eksplikon kiel eniri
la babilejon? 18:30->20:30 -> https://jitsi.org/ -> "See it in action!
Start a meeting" -> "Start a new meeting" skribu "stanfordesperanto"
en la blanka skatoleto, super la donitaj ekzemploj -> Go -> Tiam
permesu la fotilon kaj mikrofonon.

La legaĵo estas havebla senkoste ĉe https://www.gutenberg.org/ebooks/31348 .

Mi neniam scias kiu venos, do povas esti aŭ bona aŭ bonega grupo. :)

Ĝis poste.

ps Mi havas alian konferencon je 17:00 ĝis 18:30! Do, se mi ne tuj
alvenus... mi ja ĉeestos!

--
trio <=> 三人 <=> http://trio.sen.limo/
#Esperanto , The International Language! What's that? http://Esperanto.Org/