Libro pri Termodinamiko en Esperanto

Filipe de Moraes Paiva

to Akademio de Brazilanaj Esperantistaj Sciencistoj, Esperanto, esperanto-scienco, esperanto-fiziko, kke-diskutlisto, per-esperant...@yahoogroups.com, scienca-kaj...@googlegroups.com, rjunulordeno
Saluton amikoj.
Mi nun komencas skribadon de libro pri Termodinamiko. Termodinamiko estas la parto de Fiziko kiu studas temperaturon, varmon ktp. La nivelo estas tiu de lernolibro de lernejo por 15-16 jaraj lernantoj. Mi dividos la tekston po tri partoj:

- unua parto estas pri aferoj interesaj por ĝenerala leganto. Mi parolos pri temperaturo, varmo, energio ktp. Tie mi diskutos ankaû interesajn temojn kiel kuiradon, pluvon, klimaton, mondan varmigon ktp;
- dua parto havos pli teknikajn detalojn kaj kalkulojn proprajn de lernejo;
- tria parto diskutos esperantajn esprimojn por bone priparoli Fizikon.

Do ĉi tiu libro taûgos por ĝenerala leganto kaj por 15-16 jaraj lernantoj en lernejo.

Mi bezonas helpon: ĉu iu konas esperantajn tekstojn pri Termodinamikon aû rilatajn temojn? Mi konas kelkajn tekstojn pri Fiziko (ekzemple en STEB) sed kutime ili ne estas pri baza nivela Fiziko.

Brakumojn,
Filipe

--
Orkuta komunumo "Komencanto de Esperanto" http://www.orkut.com/Community.aspx?cmm=51373078

Prof. Filipe de Moraes Paiva, prof.f...@gmail.com , fmp...@cbpf.br
Departamento de Física, Colégio Pedro II - U.E. Humaitá II
http://br.geocities.com/prof.fmpaiva
Grupo de Esperanto do Leblon

Olivier M

to Esperant...@googlegroups.com
Filipe de Moraes Paiva a écrit :

> Mi bezonas helpon: ĉu iu konas esperantajn tekstojn pri Termodinamikon
> aû rilatajn temojn? Mi konas kelkajn tekstojn pri Fiziko (ekzemple en
> STEB) sed kutime ili ne estas pri baza nivela Fiziko.

Saluton,

jam ekzistas libron pri tio cxe vikilibroj :

http://eo.wikibooks.org/wiki/Termodinamiko

amike

Olivier

Arek

to Esperanto-Scienco
On May 26, 3:54 pm, "Filipe de Moraes Paiva" <prof.fmpa...@gmail.com>
wrote:

> Mi bezonas helpon: ĉu iu konas esperantajn tekstojn pri Termodinamikon aû
> rilatajn temojn? Mi konas kelkajn tekstojn pri Fiziko (ekzemple en STEB) sed
> kutime ili ne estas pri baza nivela Fiziko.

Vi ankaux povas uzi tekstojn/vortojn el Esperanta Vikipedio