Parabéns pra você...

Marlene Sepulveda

to esperanto-renata...@googlegroups.com
 Olá, Renata!

Será que existe o "Parabéns pra você" em Esperanto?

Vamos comemorar o aniversário de nosso professor e gostaríamos de cantar para ele. Se existir, por gentileza, vc me envia? Fico muito agradecida.

Abraço, Marlene

Flipe

to esperanto-renata...@googlegroups.com
FELIĈAN NASKIĜTAGON!

http://www.youtube.com/watch?v=1nwbsyp_BwU

++||==||==||==||==||==||==||==||++
Babilejo - (Bate-papo esperantista, participe, pratique)
4shared - (diretório no 4shared com muita coisa relacionada a música, esperanto e outros)

Flipe

to esperanto-renata...@googlegroups.com
Pensando que você quer algo mais próximo do Brasil

pa - ra - béns - pra - vo - cê
mi - gra - tu - - las - - al - vi

nes - sa - da - ta - que - ri - da
en - - ti - - u - - ĝo - ja - da - to

mui - tas - fe - li - ci - da - des
mul - taj - - ja - fe - li - ĉe - coj

mui - tos - a - nos - de - vi - da
mul - taj - - ja - roj - por - vi - vo

mi gratulas al vi
en tiu ĝoja dato
multaj ja feliĉecoj
multaj jaroj por vivo

++||==||==||==||==||==||==||==||++
Babilejo - (Bate-papo esperantista, participe, pratique)
4shared - (diretório no 4shared com muita coisa relacionada a música, esperanto e outros)

Esperanto - Renata Ventura

to esperanto-renata...@googlegroups.com
Dankon, Filipe!

Eu conheço uma outra versão do Parabéns pra Você, mas essa do vídeo é mais internacional, né? É menos religiosa.

A que eu aprendi tinha Deus no meio. rsrs

En la plej bela tago
Ni gratulas al vi
Dezirante felicxon
kaj la benon de Di'

:-)

Mas acho melhor a versão do vídeo mesmo!
--
Para cada povo a sua língua;
Para todos os povos, o Esperanto.

Retornaire

to esperanto-renata...@googlegroups.com, flip...@gmail.com

Kara amiko Flipe: kvankam dezirante ion diri plibrazilane oni ne devas forgesi akuzativon! Pri la diferenco inter enafiksoj -ec- kaj  -- instruas Prof-o Francisco Valdomiro LORENZ [ĉe §52-a (paĝo 107-a)] en sia libro "Esperanto sem Mestre". Tiun lecionon mi kopiis, por pliklarigi al nehavantoj tiun libron.
{
O Brasil é muito rico. → Brazilo estas tre riĉa (rimarkinde: ne uzenda artikolo!)
Sua riqueza é imensa. → Ĝia riĉeco estas grandega.
O café é uma das suas maiores riquezas. → Kafo estas unu el ĝiaj plej grandaj riĉaĵoj.
Essa astúcia deu em nada. → Tiu ruzaĵo rezultis nenion.
Nem sempre ajuda a astúcia. → Ruzeco ne ĉiam helpas.

pa - ra - béns - pra - vo - cê
mi - gra - tu - - las - - al - vi

nes - sa - da - ta - que - ri - da
en - - ti - - u - - ĝo - ja - da - to

mui - tas - fe - li - ci - da - des
mul - tajn - - ja - fe - li - ĉa - ĵojn

mui - tos - a - nos - de - vi - da
mul - tajn - - ja - rojn - por - vi - vo

mi gratulas al vi
en tiu ĝoja dato
[kaj mi deziras al vi]
multajn feliĉecojn