La franca Esperanto-kastelo Gresillon plu aktivas

Esperanto-Kulturdomo Gresillon

to Esperanto-informas, Esperanto-informoj
Saluton !

Ĉiuj volontuloj de Greziljono bone fartas kaj preparas sin por reveni al vera vivo.

Niaj staĝoj okazos en april, julio kaj aŭgusto (vidi gresillon.org/agendo),
  komencante per la kursaro PRINTEMPaS (gresillon.org/printempo)
    kies aliĝo jam eblas (gresillon.org/aligho).

Niaj laboremuloj preparas la novan PMR-ĉambron por homoj en rulseĝo (gresillon.org/pmr)
  por kiu ni esperas ricevi de pli da donacoj (gresillon.org/donaco).

En 2019 kaj 2020 ni restaŭris la tegmentojn de la du kromdomoj.
  Por restaŭri rapide la tegmentojn de la kastelo, ni serĉas investemulojn
    pretaj aĉeti societajn partojn A kaj B (gresillon.org/spip.php?article221).

Jen kelkaj belaj fotoj

Je via sano!  Nia tria masko haveblas, jen ĝia foto.

Kore salutas
Esperanto-Kulturdomo, Kastelo Greziljono, F-49150 Baugé-en-Anjou
kas...@gresillon.org   -  +33 -241 891 034 (respondilo)

     image.png

.