karaj samkontinentanoj dankon, bv duobligu vian forton!

to ^landa listo konga - dr, ^landa listo benina, ^landa listo malagasa, ^landa listo gvinea konakria, ^listo helpa afriko, ^landa listo kotdivuara, ^landa listo togolanda 1, ^landa listo togolanda 2
De: Kodjovi Francis AGBENOU <agben...@gmail.com>

Kara samkontinentanoj saluton kaj koran dankon,

estas plezuro por la Afrika Oficejo vin gratuli pro viaj streboj pri Esperanto.
La Afrika Oficejo sxatus, ke cxiu esperantistoj en Afriko duobligu sian
forton por pli da sukcesoj en la nova jaro 2009.

Manenmane ni povas konstrui la verdan ondon; la Afrika Oficejo deziras
al UEA, al ILEI, al cxiuj esperantistoj feran sanon, pli da sukceso
por la venontjaro. La Afrika Oficejo estas petanta konsilojn al cxiuj kun kunlaboremo.
Dankon al landaj asocioj, kiuj jam komencis eksendi sian jarfinan raporton.
Ree la listo de cxiuj esperantistoj en viaj landoj estas urghe bezonata.

Notinde en Benino por adiauxi la estantan jaron kaj bonvenigi la
novan jaron, inda seminario estas organizita en la urbo
Azove kaj multuloj ghuis tiun seminarion. Tre varme baldaux atingos vin la kompleta raporto. Dankon al Togolando, kiu havas la kutimon okazigi jarfinan kongreson . Vere tio estas bona ekzemplo imitina .

Ni dankas al Burundo, kies esperantistoj estas lertaj kaj agademaj, la Afrika Oficejo deziras al ili plian sukceson.

Varme la Afrika Oficejo brakumas vin, kaj mi petas al UEA publikigi cxi tiun informon.

Amike

Francis