retpagxaro de la Afrika Oficejo de UEA

1 view

to ^listo helpa afriko, ^landa listo kotdivuara, ^landa listo togolanda 1, ^landa listo togolanda 2

de:
Alofa J. Charles <alof...@yahoo.fr>

Karaj samkontinentanoj,

Mi deziras komuniki al vi la adreson de retpagxo por la Esperanto-movado en Afriko.
Gxin nun prizorgas la Afrika Oficejo de UEA, t.e. de afrikanoj. Gxi enhavas suficxe da
informoj, sed mi petas al cxiuj landaj asocioj dauxre disponigi al la oficejo pli aktualajn
informojn.

La reta versio de nia kvarmonata bulteno (Esperanto en Afriko) ankaux aperas regule
tie. Tiu bulteno enhavas artikolojn de afrikanoj kaj ankaux eksterafrikanoj, kiuj agadas
por Afriko. Do, gxi estas frukto de la laboro de afrikanoj kaj necesas ke ni prizorgu gxin.
Jen la adreso http://esperanto-afriko.webs.com

Samideane via,

Karlo ALOFA
Kunordiganto de Afrika Komisiono de UEA