aliaj babilejoj por aŭstraliaj e-istoj

noktema

to Esperantistoj en Aŭstralio
lastatempe mi eksciis, ke ekzistas aliaj babilejoj por aŭstraliaj e-
istoj.

Suda Diasporo: http://sudadiasporo.org
Federacio de Aŭstraliaj Esperantistoj: http://fdae.freeforums.org
kaj, kompreneble, la Y! Grupo Esperanto Australia:

dooo... eble ĉi tiu grupo vere estas nenecesa. hmm...

Nicole

to esperantistoj...@googlegroups.com

to Esperantistoj en Aŭstralio
@Nicole

dankon pro la ligilo. mi ne konis tiun retejon.

@Diano

nu, la grupo jam estis anoncita en la novaĵ-letero de Roger kaj
ankoraŭ restas nur 3 membroj en la grupo, do.....

plaĉas al mi via ideo pri Kvinslandanoj... mi mencios la grupon al ili
ĉe la venonta kunveno. dankon. :)

Nicole

to esperantistoj...@googlegroups.com
Eble oni devus remeti la informon, ĉar gxi ne estis tre videbla. Mi mem
rimarkis gxin sed ne tuj kontrolis kaj nur poste kiam Roger ree menciis gxin
al mi, mi kontrolis.

Tamen necesas pacienco. Iom da tempo necesas por ke la informo disvastigxu
kaj ke personoj vere atentu pri gxi. Eble via grupo povos anstataŭi la yahoo
grupon Esperantoaustralia ĉar la persono kiu kontrolas la mesagxojn tie
estas ege sentema kaj ne kuragxigas verajn diskutojn. Ŝi ne povas toleri eĉ
la plej etan rimarkon ke AEA ne estas tute perfekta organizo, ke Diano ne
perfekte organizas sian tempon, ktp. Penny havas nenian ideon pri la signifo
de la vorto "bullying" ekzemple. Tiu grupo estas plejparte nur pri legado de
ŝercoj, tute ne pri kiel havi pli bonan Esperanto movadon, ktp. Iuj eble
volas grupon en kiu oni laŭdas AEA, laŭdas la estraranojn, laŭdas Penny, sed
mi serĉas ion alian.

Amike, Nicole
to esperantistoj...@googlegroups.com
Kara Noktema,

Kutime kiam retgrupoj komencas, tiam ne multaj Esperantistoj aligxas, car fakte multaj Esperantaj grupoj jam ekzistas tra la mondo.  Vi jam sendis anoncon per la listo de retadresoj, kiujn Roger kaj lia edzino Mae kolektis dum la pasinta jaro. Tiu novajxletero principe estas por anoncoj, kiel via. Roger ne volas publiki ion, kiu estas pli longa ol 100 vortoj.

Nun mi opinias, ke vi povus atendi kaj se iu volas skribi ion, tiam ili povos.
Bone, ke vi diskutos pri la Kvinslanda temo, sed mi ankaux sxatas, ke gxi kovros la tutan landon.  Alia temo eblus raporti pri tio, kiun okazas eksterlande, tiu novajxo estas grava por Auxstraliaj Esperantistoj, mi opinias.

Amikajn bondezirojn,

Diano

noktema

to Esperantistoj en Aŭstralio
karaj Nicole kaj Diano,

vi ambaŭ pravas. kompreneble mi devas havi patiencon. mi pensas, ke mi
iomete atendos kaj denove anoncos la grupon pere de la novaĵletero de
Roger. dumtempe, mi kredas, ke okazos Zamenhofa Festo ĉi tie en
Brisbano? mi provos mencii pri la grupo tie.

amike,
noktema