Re: Digest for esperantistoj-en-auxstralio@googlegroups.com - 2 Messages in 1 Topic

Aristophio Andrade Alves Filho

to esperantistoj...@googlegroups.com
Kara Dianne Lukes,

Koran dankon!

Serĉante en la reto pri Ralph Harry mi trovis kelkajn ligilojn, kiuj mi sendas nun.
http://www.librarything.com/work/5154128  (la sama libro en la angla)

Mi esperas, ke tiuj ligiloj iel helpos vin.
Samideane,
Aristophio Alves Filho

2012/2/29 <esperantistoj...@googlegroups.com>

Group: http://groups.google.com/group/esperantistoj-en-auxstralio/topics

    esperantomaceio <esperan...@gmail.com> Feb 28 06:46PM -0800

    Karaj gesamideanoj,

    Mi havas 17-paĝan libreton: "Deklaracio de Rio-de-ĵanejro pri la Medio
    kaj Evoluo.
    La tradukon al Esperanto, el la originala angla teksto faris la
    diplomato Ralph Harry en majo 1992, okaze de la UN-konferenco pri la
    medio okazinta en Rio de Ĵanejro.
    Nun okazos Rio+20 kaj la esperantistaro sin preparas por partopreni
    tiun gravan eventon.
    Mi opinias, ke tiu deklaracio estas grava dokumento, kiun ĉiuj
    esperantistoj devas havi.
    Mi serĉis en la katalogo de UEA, sed mi ne trovis.
    Ĉu iu scias, kie ni povas trovi ĝin? Ĉu ĝi jam estas en la reto? Se
    ne, ĉu ni rajtas enretigi ĝn?
    Atendante vian respondon,
    mi elkore salutas vin.
    Aristóphio Alves Filho
    http://esperantomaceio.blogspot.com/
    http://sciencoj-de-la-naturo.blogspot.com/

    Dianne Lukes <diann...@yahoo.com> Feb 28 07:38PM -0800

    Karaj Geamikoj,

    Salutojn, mi esperas, ke iu povos helpi Aristóphio Alves Filho.

    Mi ankaŭ bezonas ion kiu estas skribita pri la vivo kaj laboro kaj principe ĉion , kiun Ralph Harry faris por Esperanto, angle.  Mi volas sendi gxin al la Prof Ian Hay, Dean of Education ĉe la Universitato de Tasmanio, kiu petis informon pri li, kiam mi parolis kun li, hieraŭ.

    Mi povos doni al li la nomon de la libro, "The Ambassador Who Laughed", kiun Ralph skribis sed mi ankaŭ volus sendi al li ion pli pri Ralph.  Do, bonvolu informi min, mi petas.

    Amikajn bondezirojn,

    Diano

    Dianne Lukes, Prezidanto Aŭstralia Esperanto-Asocio
    T: +61 07 4696 9293+61 0448 865 628
    E: diann...@yahoo.com

    +The world is one country and its citizens one family+
    www.mondeto.com

    ________________________________
[...]

You received this message because you are subscribed to the Google Group esperantistoj-en-auxstralio.
You can post via email.
To unsubscribe from this group, send an empty message.
For more options, visit this group.

--
Fortan Brakumon! Um Forte Abraço!
Aristóphio Alves Filho (Ari)

diano

to Esperantistoj en Aŭstralio
Kara Aristophio Andrade Alves,

Saluton kaj koran dankon pro sendi al mi ĉiujn artikolojn de Ralph
Harry.

Pardonu min, ke mi silentis dum longa tempo. Mi estis tre okupita
rilate al la ESPERANTO125 Jubileo. Mi strebis informi Universitatajn
Studantojn & Sabojn, Fremdajn Ambasadojn & Stabojn kaj ĉiujn Bahaanojn
tra Aŭstralio, ke se ili lernas Esperanton dum 125 tagoj per
lernu.net, nur dum 15 minutoj tage, tiam ili parolos Esperanton je la
26a julio. Tiam ili kaj la nunaj Esperantistoj celebros la Jubileon
kune ĉe nia ĉefurbo, Kanbero. Do, mi ne malfermis ĉi tiun retejon.

Ankoraŭ mi ne aŭdis ion plu pri la "Deklaracio de Rio-de-ĵanejro pri
la Medio kaj Evoluo" kiun Ralph tradukis al Esperanto. Sendu peton al
Neil Blonstein neil_...@yahoo.com, kiu estas la UEA represanto de
UN ĉe Novjorko. Eble li povas trovi pli por vi. Ĉu vi scias tiun,
kiu verkis la anglan libreton?

Kiam okazos la Rio+20 kaj kion la esperantistaro en via lando preparas
por tiu grava evento?

Bondezirojn!

Amike,

Diano