Zamenhofaj Festoj en Aŭstralio

noktema

to Esperantistoj en Aŭstralio
Zamenhofa Tago jam finiĝis kaj mi certas, ke okazis kelkaj Zamenhofaj
Festoj lastatempe.

ĉu festo okazis ĉe vi?
ĉu vi ĝin partoprenis?
ĉu vi havas fotojn pri ĝi? se jes, bonvolu montri ilin al ni! :)

jen kelkaj fotoj pri la Zamenhofa Festo en Brisbano:
https://picasaweb.google.com/nighstar/ZamenhofaFesto17122011?authuser=0&authkey=Gv1sRgCJas5N7Z6uieEA&feat=directlink

amike,
~ noktema / nighstar / Kristalo

Nicole

to esperantistoj...@googlegroups.com
Dankon pro la fotoj.

Pri la Zamenhof-festo en Sidnejo ni ja havas fotojn kaj filmeton, vidu

http://www.youtube.com/watch?v=xzM-4-kYg4I

Amike, nicole

to esperantistoj...@googlegroups.com
Karaj,

Jen 4 demandoj pri Esperanto

http://www.youtube.com/watch?v=6HsA8D6cPZU

Amike, Nicole

noktema

to Esperantistoj en Aŭstralio
interesa filmeto, Nicole, dankon pro ĝi. :) ŝajnas, ke estas multe pli
da Esperantistoj en Sidnejo ol en Brisbano/Toowoomba.

al Diano, dankon pro la priskribo pri Zamenhofa Tago en Toowoomba. :)
almenaŭ por mi, nun estas tro frua por diri, ĉu mi povus partopreni la
somerkursaron de 2013, sed mi interesiĝas pri ĝi, kompreneble.

amike,
Crystal / nighstar / noktema

On Dec 20, 10:02 am, "Nicole" <nic...@cryogenic.net> wrote:
> Dankon pro la fotoj.
>
> Pri la Zamenhof-festo en Sidnejo ni ja havas fotojn kaj filmeton, vidu
>
> http://www.youtube.com/watch?v=xzM-4-kYg4I
>
> Amike, nicole

noktema

to Esperantistoj en Aŭstralio
estas interese vidi Esperanton uzitan en televida lud-programo, dankon
pro la ligilo. :) mi tute ne sciis la respondojn simple ĉar mi tute ne
scias Shakespeare...........