infanrakontoj en Esperanto

Nicole

to Esperantistoj en Aŭstralio

Dianne Lukes

to esperantistoj...@googlegroups.com
Kara Nicole,

Mi gratulas vin, la filmeto estas ĉarma kaj tre taŭga por instruado al ĉiu aĝa lernanto.

Amikajn bondezirojn,

Diano

Dianne Lukes, Prezidanto Aŭstralia Esperanto-Asocio
T: +61 07 4696 9293+61 0448 865 628
E: diann...@yahoo.com

+The world is one country and its citizens one family+
www.mondeto.com   +   www.aea.esperanto.org.au

to esperantistoj...@googlegroups.com
Kara Noktema,

Mi kontentas ke la filmeto plaĉis al vi. Ĉu vi ankaŭ rigardis "La unua puto"? La rakontoj jam ekzistas en multaj lingvoj. Mi tradukis la unuan puton kaj aŭstralia esperantisto laŭtlegis gxin.

http://www.youtube.com/watch?v=_fmqZmaojaA

Amike, Nicole

to Esperantistoj en Aŭstralio
ambaŭ rakontoj plaĉas al mi kaj ambaŭ mi ne antaŭe konis. mi esperas,
ke vi daŭros esperantigi kaj filmigi rakontojn. ili tute mojosas. :)