Libreto de Ralph Harry

1 view

esperantomaceio

to Esperantistoj en Aŭstralio
Karaj gesamideanoj,

Mi havas 17-paĝan libreton: "Deklaracio de Rio-de-ĵanejro pri la Medio
kaj Evoluo.
La tradukon al Esperanto, el la originala angla teksto faris la
diplomato Ralph Harry en majo 1992, okaze de la UN-konferenco pri la
medio okazinta en Rio de Ĵanejro.
Nun okazos Rio+20 kaj la esperantistaro sin preparas por partopreni
tiun gravan eventon.
Mi opinias, ke tiu deklaracio estas grava dokumento, kiun ĉiuj
esperantistoj devas havi.
Mi serĉis en la katalogo de UEA, sed mi ne trovis.
Ĉu iu scias, kie ni povas trovi ĝin? Ĉu ĝi jam estas en la reto? Se
ne, ĉu ni rajtas enretigi ĝn?
Atendante vian respondon,
mi elkore salutas vin.
Aristóphio Alves Filho
http://esperantomaceio.blogspot.com/
http://sciencoj-de-la-naturo.blogspot.com/

Dianne Lukes

to esperantistoj...@googlegroups.com
Karaj Geamikoj,

Salutojn, mi esperas, ke iu povos helpi Aristóphio Alves Filho.

Mi ankaŭ bezonas ion kiu estas skribita pri la vivo kaj laboro kaj principe ĉion , kiun Ralph Harry faris por Esperanto, angle.  Mi volas sendi gxin al la Prof Ian Hay, Dean of Education ĉe la Universitato de Tasmanio, kiu petis informon pri li, kiam mi parolis kun li, hieraŭ.

Mi povos doni al li la nomon de la libro, "The Ambassador Who Laughed", kiun Ralph skribis sed mi ankaŭ volus sendi al li ion pli pri Ralph.  Do, bonvolu informi min, mi petas.

Amikajn bondezirojn,

Diano

Dianne Lukes, Prezidanto Aŭstralia Esperanto-Asocio
T: +61 07 4696 9293+61 0448 865 628
E: diann...@yahoo.com

+The world is one country and its citizens one family+
www.mondeto.com