Puigllançada

5 views
Skip to first unread message

Miquel Xercavins

unread,
Dec 5, 2011, 6:14:31 AM12/5/11
to escolap...@googlegroups.com
Hola amics.
El dijous pinta molt bé,  jo aniré a volar al Puigllançada.
Salut
--
Miquel Xercavins i Campmany
http://escolapirenaic.blogspot.com
Telefon 649341959

Toni Manent Domènech

unread,
Dec 5, 2011, 7:07:21 AM12/5/11
to escolap...@googlegroups.com
Aviat et diré si vinc o no !

Toni Manent

2011/12/5 Miquel Xercavins <escolap...@gmail.com>:

> --
> Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "Escola Pirenaic"
> de Grupos de Google.
> Para publicar una entrada en este grupo, envía un correo electrónico a
> escolap...@googlegroups.com.
> Para anular tu suscripción a este grupo, envía un correo electrónico a
> escolapirenai...@googlegroups.com
> Para tener acceso a más opciones, visita el grupo en
> http://groups.google.com/group/escolapirenaic?hl=es.

Carles Suñé

unread,
Dec 5, 2011, 8:08:03 AM12/5/11
to escolap...@googlegroups.com
Hola Miki,
Jo sí que vinc.
A més, li he dit al Jordi Francès, al Germán, al Ricard, i algú més.
En fi, pots concretar la hora i el lloc?
Carles Suñé

2011/12/5 Toni Manent Domènech <antoni...@gmail.com>

Toni Manent Domènech

unread,
Dec 6, 2011, 2:47:33 PM12/6/11
to escolap...@googlegroups.com
Finalment PODRÉ VENIR !!!

On ? hora ? lloc ? vehicles ?

Toni Manent

Carles Suñé

unread,
Dec 7, 2011, 9:59:35 AM12/7/11
to escolap...@googlegroups.com, Albert Gibert, Ricard Moron, German Pez Volador, Xavier Sans, Angel Parapent (Palencia)
Hola Miki,
Nosaltres també vindrem.
Fins demà.
Carles Suñé.

El 7 de desembre de 2011 15:48, Miquel Xercavins <escolap...@gmail.com> ha escrit:
Hola Toni, Quedem a Baga el Bar Porxada. 9,30 hores

Miquel Xercavins

unread,
Dec 7, 2011, 9:48:53 AM12/7/11
to escolap...@googlegroups.com
Hola Toni, Quedem a Baga el Bar Porxada. 9,30 hores

El 6 de desembre de 2011 20:47, Toni Manent Domènech <antoni...@gmail.com> ha escrit:

Carles Suñé

unread,
Dec 9, 2011, 1:53:50 PM12/9/11
to escolap...@googlegroups.com
Hola companys,
Ahir vam ser una bona colla al Puigllançada.
Va ser un vol de baixada, però va ser molt bonic.
A veure si "penjeu" alguna foto!!!
Carles.
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages