[ESCOLA PARAPENT PIRENAIC] BIPLAÇA MARIANO

3 views
Skip to first unread message

Miquel

unread,
Jun 2, 2011, 11:51:58 AM6/2/11
to escolap...@googlegroups.com
video

--
Enviat per Miquel a ESCOLA PARAPENT PIRENAIC el 6/02/2011 05:35:00 PM

Oriol Valle

unread,
Jun 3, 2011, 4:49:44 PM6/3/11
to escolap...@googlegroups.com
Bona tarda Miki,
gràcies pel vídeo, encara que no he aconseguit veure'l.. no se si hi ha algun problema amb el link... pero ho vaig veure en primera persona i és suficient
 
Una idea genial..  Ja se que no et fa por res, però tot i així mai deixes de sorprendre'm..
 
Saluts i espero que fins aviat..
Quan vulguis, un dissabte, saps que tens pagat un vol amb planejador a Benabarre...
 
Oriol

 
--
Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "Escola Pirenaic" de Grupos de Google.
Para publicar una entrada en este grupo, envía un correo electrónico a escolap...@googlegroups.com.
Para anular tu suscripción a este grupo, envía un correo electrónico a escolapirenai...@googlegroups.com
Para tener acceso a más opciones, visita el grupo en http://groups.google.com/group/escolapirenaic?hl=es.



--
Oriol Valle
647 62 58 84

Miquel Xercavins

unread,
Jun 5, 2011, 9:58:51 AM6/5/11
to escolap...@googlegroups.com
Hola Oriol, es pot veure al bloc de la escola pirenaic.
Salut.
Miquel Xercavins i Campmany
http://escolapirenaic.blogspot.com
Telefon 649341959

Oriol Valle

unread,
Jun 5, 2011, 12:29:03 PM6/5/11
to escolap...@googlegroups.com
Bona tarda Mike,
gràcies per al info. Al blog si que es pot veure el video correctament...
 
Salut!!!

2011/6/5 Miquel Xercavins <escolap...@gmail.com>
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages