El dia 2-1-2011, un grup de gent es vam trobar a Berga, amb intenció de fer un vol.
Primer un bon esmorcar amb bona gent, desprès els locals ens recomanat per anar el enlairament. La Figuerassa, al arribar podem gaudir d'una magnifica vista de mar de núvols, Montserrat el Montseny i la Mola es deixant veure les seves cims, impressionant.
Anem a veure el nou enlairament de nord, expectacular ampli amb una pendent força pronunciada. Encara esta ple de branques, per passar la estona es posem a netejar una mica, quan algú cridar "la boira ja ha marxat" apa cap al altre enlairament.
Primer surten els pilots locals i girant al morro remuntant per damunt.
Anem sortint i al arribar per sobre Queralbs, ens podem tornar aguantar una estona, uns 40 minuts. Bona sintonia. El any comença bé. Per acabar anem tots plegats al F. de Berga, ha fer un bon F.
--
Enviat per Miquel a
ESCOLA PARAPENT PIRENAIC el 1/04/2011 10:20:00 PM