[ESCOLA PARAPENT PIRENAIC] CURS DE CROS XC

4 views
Skip to first unread message

Miquel

unread,
Feb 23, 2012, 3:39:58 AM2/23/12
to escolap...@googlegroups.com
Hola a tots,
Els propers dies del 6 al 9 d’abril us oferim un curs de cross on podreu descobrir les zones de vol d’Àger, Vilanova de Meià, Organyà i La Seu d’Urgell. El curs està orientat en realitzar els diferents cross senzills de les zones i aquells que les comuniquen, per aquest motiu és apte tant pels voladors de nivell bàsic com els més experimentats.
El curs constarà de teòrica i pràctica de les diferents zones de vol que visitarem, amb dos monitors: Miquel Xercavins i David Guardiola.
El curs inclou: materials didàctics, tots els desplaçaments als envols, totes les recollides, un sopar a l’ermita de Vilanova (on dormirem), esmorzar d’aquest dia, i el guiatge dels vols amb els monitors.
Hi ha la possibilitat d’inscriure's tots els dies o per dia.
Requisits bàsics: disposar de material de vol en condicions òptimes, paracaigudes revisat i en condicions òptimes, ser un alumne avançat amb autosuficiència a l’envol i aterratge i disposar de llicència federativa.
Tots els que esteu interessats envieu un email a in...@parapentorganya.cat per rebre més informació.


Atentament : David Guardiola Acosta.

--
Publicat per Miquel a ESCOLA PARAPENT PIRENAIC el dia 2/23/2012 09:34:00 AM

ANGEL LUIS SALAMANCA FERNANDEZ

unread,
Feb 23, 2012, 4:53:07 PM2/23/12
to escolap...@googlegroups.com
NO ME ENVIES NADA MAS Y MENOS EN CATALAN!!!GRACIAS

 

Date: Thu, 23 Feb 2012 08:39:58 +0000
Subject: [ESCOLA PARAPENT PIRENAIC] CURS DE CROS XC
From: escolap...@gmail.com
To: escolap...@googlegroups.com
--
Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "Escola Pirenaic" de Grupos de Google.
Para publicar una entrada en este grupo, envía un correo electrónico a escolap...@googlegroups.com.
Para anular tu suscripción a este grupo, envía un correo electrónico a escolapirenai...@googlegroups.com
Para tener acceso a más opciones, visita el grupo en http://groups.google.com/group/escolapirenaic?hl=es.

ferran carricondo

unread,
Feb 24, 2012, 4:13:13 PM2/24/12
to escolap...@googlegroups.com
Hola Angel, ahora mismo no se quien eres, yo soy Ferran Carricondo i tambien recibo informacion de este grupo. Te adjunto un escrito que te puede servir para darte de baja de qualquier club , asociacion etc, del qual quieras dejar de pertenecer o recibir información.

A la atención de (el director, gerente , responsable del grupo)

Desearia darme de baja y  dejar de pertenecer a su (grupo, asociacion ,etc...), por la qual cosa agradeceria no me enviaran mas correspondencia,
ya que me llega en una lengua la qual desconozco.

Atentamente,
A. L. S.




 


From: angelui...@hotmail.com
To: escolap...@googlegroups.com
Subject: RE: [ESCOLA PARAPENT PIRENAIC] CURS DE CROS XCno
Date: Thu, 23 Feb 2012 21:53:07 +0000
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages