[ESCOLA PARAPENT PIRENAIC] REUNIÓ

1 view
Skip to first unread message

Miquel

unread,
Nov 2, 2011, 9:31:07 AM11/2/11
to escolap...@googlegroups.com
Amics, el proper dijous dia 3 novembre del 2011 farem una reunió d'amics parapentistes, per xerrar de les nostres coses.
Data 3-11-11
Lloc, Viena Sant Cugat al costat de la estació. a la planta alta.
Hora, 21 h.
Cordialment.

Miki

--
Publicat per Miquel a ESCOLA PARAPENT PIRENAIC el dia 11/02/2011 02:26:00 PM

Carles Suñé

unread,
Nov 2, 2011, 9:51:06 AM11/2/11
to escolap...@googlegroups.com, AA Merce
M'agradaria molt poder venir!!!
Espero que sí que podré ser-hi.
Carles.

--
Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "Escola Pirenaic" de Grupos de Google.
Para publicar una entrada en este grupo, envía un correo electrónico a escolap...@googlegroups.com.
Para anular tu suscripción a este grupo, envía un correo electrónico a escolapirenai...@googlegroups.com
Para tener acceso a más opciones, visita el grupo en http://groups.google.com/group/escolapirenaic?hl=es.

Nani Vilanova

unread,
Nov 2, 2011, 10:34:20 AM11/2/11
to escolap...@googlegroups.com
Miki!! Gracies! pero per mi es massa lluny!!! salut 
--
Nani Vilanova

Toni Manent Domènech

unread,
Nov 2, 2011, 12:44:51 PM11/2/11
to escolap...@googlegroups.com
Jo suposo que podré venir !!

Toni Manent

El 2 de novembre de 2011 14:31, Miquel <escolap...@gmail.com> ha escrit:

ENRIQUE ANDREU CAPEL

unread,
Nov 2, 2011, 1:37:54 PM11/2/11
to Escola Pirenaic
Nos vemos en Viena, y bautizamos a Fernando como flamante Piloto.

Corto.

Xary Andujar Garcia

unread,
Nov 3, 2011, 8:33:18 AM11/3/11
to rocio estebanez
 SSSSiiiiiiii!!! seria genial, si fos divendres o  dissabte, entre setmana es una mica complicat per la penya!!!!!!.


Date: Wed, 2 Nov 2011 15:34:20 +0100
Subject: Re: [ESCOLA PARAPENT PIRENAIC] REUNIÓ
From: nani...@gmail.com
To: escolap...@googlegroups.com

Xary Andujar Garcia

unread,
Nov 3, 2011, 8:34:10 AM11/3/11
to rocio estebanez
ok, felicidades por lo de piloto, que le a costao!!!!!!!!!

> Date: Wed, 2 Nov 2011 10:37:54 -0700
> Subject: Re: REUNIÓ
> From: kikean...@gmail.com
> To: escolap...@googlegroups.com
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages