Tozal de Guara.

1 view
Skip to first unread message

Miquel Xercavins

unread,
Feb 5, 2012, 4:11:46 PM2/5/12
to escolap...@googlegroups.com
Hola amics, estic interessat en poder volar del Tozal de Guara, si algú te informació i me la pot passar, l'agrairia. Se que es pot pujar per quatre camins i es una caminada de 4 hores però no se quina es la millor i tampoc on aterrar. Si algú s'anima. jo hi aniré el Març.
Salutacions

--
Miquel Xercavins i Campmany
http://escolapirenaic.blogspot.com
Telefon 649341959

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages