Hola amics, estic interessat en poder volar del Tozal de Guara, si algú te informació i me la pot passar, l'agrairia. Se que es pot pujar per quatre camins i es una caminada de 4 hores però no se quina es la millor i tampoc on aterrar. Si algú s'anima. jo hi aniré el Març.
Salutacions
--
Miquel Xercavins i Campmany
http://escolapirenaic.blogspot.comTelefon 649341959