[ESCOLA PARAPENT PIRENAIC] PARAMOTOR

0 views
Skip to first unread message

Miquel

unread,
Jan 5, 2011, 4:24:31 PM1/5/11
to escolap...@googlegroups.com

Avui ha estat la meva primera experiència amb el paramotor, quina por que fa això.
El nostre amic Jaume Tarrés (el Mota) avui ens ha fet un vol per Hostalric amb la seva maquina infernal. Quin soroll que fot, tot tremola i el únic que penses es que no es pari el motor. Una vegada i prou.

--
Enviat per Miquel a ESCOLA PARAPENT PIRENAIC el 1/05/2011 10:14:00 PM
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages