[ESCOLA PARAPENT PIRENAIC] SEGON VOL ANY 2011

0 views
Skip to first unread message

Miquel

unread,
Jan 4, 2011, 4:54:48 PM1/4/11
to escolap...@googlegroups.com
Dia 3-1-2011. Anem a Sant Pere de Torelló, tot i que el dia ha sortit fosc i lleix. Peró no perdem l'esperança arriben al bar dels avis i fem un bon esmorcar. Amb la panxa contenta la cosa es veu d'una altre manera. Enlairament perfecte, vent encarat, intensitat adequada, el cel es obre i el sol expatarra. Sortim sense espera mes, girem tèrmiques i remuntem per damunt del Santuari, ja no es pot demanar mes, això es la "bomba" dos dies volats al gener amb bones condicions. Aterratge i excursió per anar a buscar el cotxe.

--
Enviat per Miquel a ESCOLA PARAPENT PIRENAIC el 1/04/2011 10:43:00 PM

ferran carricondo

unread,
Jan 4, 2011, 6:02:30 PM1/4/11
to escolap...@googlegroups.com



From: ferranca...@hotmail.com
To: escolap...@googlegroups.com
Subject: RE: [ESCOLA PARAPENT PIRENAIC] SEGON VOL ANY 2011
Date: Tue, 4 Jan 2011 22:59:38 +0000

Ei, aqui a Organya també portem volant cada dia, desde Prat, us passo unes fotos.


Date: Tue, 4 Jan 2011 13:54:48 -0800
From: escolap...@gmail.com
To: escolap...@googlegroups.com
Subject: [ESCOLA PARAPENT PIRENAIC] SEGON VOL ANY 2011


Dia 3-1-2011. Anem a Sant Pere de Torelló, tot i que el dia ha sortit fosc i lleix. Peró no perdem l'esperança arriben al bar dels avis i fem un bon esmorcar. Amb la panxa contenta la cosa es veu d'una altre manera. Enlairament perfecte, vent encarat, intensitat adequada, el cel es obre i el sol expatarra. Sortim sense espera mes, girem tèrmiques i remuntem per damunt del Santuari, ja no es pot demanar mes, això es la "bomba" dos dies volats al gener amb bones condicions. Aterratge i excursió per anar a buscar el cotxe.

--
Enviat per Miquel a ESCOLA PARAPENT PIRENAIC el 1/04/2011 10:43:00 PM
--
Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "Escola Pirenaic" de Grupos de Google.
Para publicar una entrada en este grupo, envía un correo electrónico a escolap...@googlegroups.com.
Para anular tu suscripción a este grupo, envía un correo electrónico a escolapirenai...@googlegroups.com
Para tener acceso a más opciones, visita el grupo en http://groups.google.com/group/escolapirenaic?hl=es.
Ferran.jpg
Xary.jpg
David.jpg
Xary 2.jpg

terodactilo volador

unread,
Jan 8, 2011, 4:54:54 PM1/8/11
to MIKIE ECOLE
bueno buenooo, no sois los únicosss, los pixapins de rubi y sant cucufate, ya hemos hecho varios voletes, sant Pere de torelló, berga, y esta próxima semana seguro que cae algo más, jajaja.bueno a lo que vamos, pregunta: Irene que tiene 16 años, también paga?
petonetssss, xaoo
Subject: FW: [ESCOLA PARAPENT PIRENAIC] SEGON VOL ANY 2011
Date: Tue, 4 Jan 2011 23:02:30 +0000

Xary Andujar Garcia

unread,
Jan 9, 2011, 11:57:05 AM1/9/11
to escolap...@googlegroups.com
    si, en principio si quiere estar asegurada tiene que pagar, pero el Ferran te llamará para hablar contigo, por que no se hasta que punto volará para salirle a cuenta, bueno tu mismo, un besote.Xary


From: terodacti...@hotmail.com

To: escolap...@googlegroups.com
Subject: RE: [ESCOLA PARAPENT PIRENAIC] SEGON VOL ANY 2011
Date: Sat, 8 Jan 2011 21:54:54 +0000

Xary Andujar Garcia

unread,
Jan 10, 2011, 3:52:51 PM1/10/11
to escolapirenaic miki
  Hola hermanito, otra opcion que hemos hablado con Ferran, es que le hagamos un seguro de tres meses a traves de la escuela como alumna( tanto a la Irene como a la Itziar), asi estará  asegurado los meses que vuelan más, que te parece?, creo que seria lo más economico y correcto no?. Ya me dirás.


From: terodacti...@hotmail.com

To: escolap...@googlegroups.com
Subject: RE: [ESCOLA PARAPENT PIRENAIC] SEGON VOL ANY 2011
Date: Sat, 8 Jan 2011 21:54:54 +0000

terodactilo volador

unread,
Jan 11, 2011, 8:44:47 AM1/11/11
to MIKIE ECOLE
es que no lo sé, por que como van a ir volando también entre temporada, quizas mejor hacer uno como dios manda mejor.
besitossss
 

From: truff...@hotmail.com

To: escolap...@googlegroups.com
Subject: RE: [ESCOLA PARAPENT PIRENAIC] SEGON VOL ANY 2011
Date: Mon, 10 Jan 2011 20:52:51 +0000
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages