ปริวัตรไทน้อย ปลาบู่ทอง แผ่นที่ 8

Seksan Poltree

to esaan-sc...@googlegroups.com

ฟังเสียงลมล่องต้องใบใม้ปั่นปิว พุ้นเยีนเถื่อนห้วย มื้อใหม่ภายมา เหลียวเห็นเมโถใหล ข่อนแดงบนฟ้า อาบแจ้งสุริโย แยง
โลก แดดว่อนกั้วผิวน้ำส่องใส รับนั้นผิวจวนได้เมียหลวงลงท่ากาน ตึกแหหาปาเป็นอาชีบสุมื้อ ผัวนั้น
หมั่นกะทำ ผัวก่อลงท่าน้ำ พ้อมพ่ำ กับเมียหาปูปาหว่านแห่ตามน้ำ ตามปะเพนีบ้านการงานอาชีพ
ซู่มื้อนั้น เมียน้อยด่วนตามแต่มื้อนี้ผัวเรียกเมียหลวงไปหาปาท่าตะกองหนองน้ำ อันว่าโสมงามเจ้าเมียหลวง

Theppitak Karoonboonyanan

2013/7/6 Seksan Poltree <seksan....@gmail.com>:

> ฟังเสียงลมล่องต้องใบใม้ปั่นปิว พุ้นเยีนเถื่อนห้วย มื้อใหม่ภายมา

ล่อง -> ล่วง
พุ้นเย็น -> พุ้นเยอ
เถื่อนห้วย -> คะเคื่อนย้าย
ภายมา -> กายมา

> เหลียวเห็นเมโถใหล ข่อนแดงบนฟ้า อาบแจ้งสุริโย แยง

เมโถ -> เมโค
ข่อนแดง -> ข่ายแคง
อาบแจ้ง -> อาพาแจ้ง

> โลก แดดว่อนกั้วผิวน้ำส่องใส รับนั้นผิวจวนได้เมียหลวงลงท่ากาน

ว่อน -> อ่อน
รับนั้น -> วันนั้น
ผิวจวน -> ผัวชวน

> [...]
> ซู่มื้อนั้น เมียน้อยด่วนตามแต่มื้อนี้ผัวเรียกเมียหลวงไปหาปาท่าตะกองหนองน้ำ

ตะกอง -> ตะคอง

> อันว่าโสมงามเจ้าเมียหลวง

เทพ.
--
Theppitak Karoonboonyanan
http://linux.thai.net/~thep/

Seksan Poltree

to esaan-sc...@googlegroups.com
ຊົມຊື່ນ ຜົວຣ຾ກເອິ້ນວັນນີ້ສ່ອງໃຈ ນາງກໍ່ຕົກແຕ່ງໄດ້ເຈົ້ວຫໍ່ປູນພູ
ຈັດເອົວໃຫ້ພໍ ເຄື່ອງກິນພໍໃຊ້ ຖືເອົາພວຍກັບຂ້ອງທັງແຫແປງ
ຫາບ ໃຈຊື່ນສ້ອຍວັນນີ້ຕ່າງຫລັງ ແທ້ແລ້ວ ນາງກໍ່ຄຶດຄ້ອຍໆຄິດໃສ່
ໃຈຜັວເຂົາກໍ່ມີໃຈຮັກຕໍ່ນາງຫລັງຊ້ອນ
ຈິຕສະອອນໂອ້ ຜົວຊອບລົງທ່າຄຶດວ່າ ຜັວຣັກແທ້ນາງນ້ອງຊື່ນໃຈຍາງຈຶງຈັດ
ແຈງໄດ້ຫາບຕ່າຊາແຫລົງເຣືອນ
ໄປສັ່ງບຸຕຕີນອຍ ນວງກໍ່ກອຍໃຈເອິ້ນຫານາງເອື່ອຍອ່ອນ
ແລ່ນລັດຕ້ອນມາທ້ອນແມ່ຊິໜີ ເມື່ອນັ້ນເອື່ອຍອ່ອນນ້ອຍ ຫລື້ນຝູ່ນດິນຊາຍ

ชุ่มชื่น ผัวเรียกเอิ้นวันนี้ส่องใจ ยางก่อตกแต่งได้เจ้ากห่อปูนพู
จัดเอาให้พอ เคื่องกินพอใช้ ถือเอาพวยกับข้องทังแหแปง
หาบ ใจชื่นส้อยวันนี้ต่างหลัง แท้แล้ว
ยางก็คิดค้อยๆคิดใส่ในผัวเาก็มีใจรักต่อนางหลังช้อน
จิตสะออนโอ้ ผัวชอบลงท่าคิดว่าผัวรักแท้นางน้องชื่นใจ
นางนึงจัดแจงได้หาบต่าซาแหลงเรือน
ไปสั่งบุตตีน้อย นางก่อกอยใจเอิ้นหานางเอื่อยอ่อน
แล่นลัดต้อนท้อนแม่ซิหนี เมื่อนั้นเอื่อยอ่อนน้อย หลิ้นฝู่นดินซาย

ນາງກຳລັງຂາຍຂອງແຕ່ງແປງເຮືອນນ້ອຍຕາມພາສາເຈົ້າກຸມາລີຫລິ່ນມ່ວນ
ພໍໄດ້ຍິນແມ່ເອິ້ນນາງນ້ອຍແລ່ນມາ ນາງກົຊົມຈູບແກ້ມລູກອ່ອນ
ຈອມຂວັນ ຈາຄຳຄອນຕໍ່ບຸຕຕີນ້ອຍວັນນີ້ ແມ່ຊິໄປໜອງນ້ຳຫາປາກັນພໍ່ ຂໍໃຫ້ລູກ
ປູ່ບ້ານດູຫ້ອງເບິ່ງເຣືອນແມ່ເດີຢ່າ
ໄດ້ໃຫ້ນ້ອງຫລິ້ນລົ້ມເກືອກຝຸ່ນຕົວໝອງ ລູກຈົ່ງມອງນຳຫລ຾ວຢ່າໜີໃກ ນ້ອງ
ເຈົ້າຈົ່ງປອງປູນປ້ອງຍາມນອນ
ໃຫ້ໄກວກ່ອມ ແມ່ເດີ ຈັ່ງຖນອມ ອາບນ້ຳຍາມນ້ອງຕື່ນນອນ
ຄັ້ນແມ່ນທຳບໍ່ໄດ້ຕາມແມ່ຂໍວອນ ພໍ່ແມ່ກັບເຖິງເຮືອນຊິຕີຫລັງ
นางกำลังขายของแต่งแปงเฮือนน้อยตามพาสาเจ้ากุมาลีหลิ่นม่วน
พอได้ยินแม่เอิ้นนางน้อยแล่นมา ยางก็ชมจูบแก้มลูกอ่อน
จอมบวัญ จาคำคอนต่อบุตตีน้อยวันนี้ แม่ซิไปหนองน้ำหาปากับพ่อ ขอให้ลูก
ปู่บ้านดูน้องเอบ่งเฮือนแม่เดออย่า
ได้ให้น้องหลิ้นล้มเกือกฝู่นตัวหมอง ลูกจ่งมองนำเหลียวอย่าหนีใกน้อง
เจ้าจ่งปองปูนป้องยามนอน
ให้ไกวก่อม แม่เดอ จั่งถนอมอาบน้ำยามน้องตื่นนอน
คั้นแม่บทำบ่อได้ทพตามแม่ขอวอน พ่อแม่กับเถิงเรือนซิตีหลัง

เมื่อ 8 กรกฎาคม 2556, 12:47, Theppitak Karoonboonyanan
<th...@linux.thai.net> เขียนว่า:

--
Seksan Poltree
Tel. +66865802556 http://sake.in.th/

2013/8/17 Seksan Poltree <seksan....@gmail.com>:
> [...]
> จัดเอาให้พอ เคื่องกินพอใช้ ถือเอาพวยกับข้องทังแหแปง

ຣ຾ກ -> ຣຽກ (สระออย -> ย เฟื้อง)
ສ່ອງໃຈ (ส่องใจ) -> ສ່ວງໃຈ (ส่วงใจ)
ยางก่อ -> นางก่อ
ເຈົ້ວຫໍ່ (เจ้ากห่อ) -> ເຂົ້າຫໍ່ (เข้าห่อ)
ເອົວ -> ເອົາ
ພວຍ (พวย) -> ພາຍ (พาย)

> [...]
> ยางก็คิดค้อยๆคิดใส่ในผัวเาก็มีใจรักต่อนางหลังช้อน

ยางก็ -> นางก็
คิด -> คึด
ใส่ใน -> ใส่ใจ
ຫລັງຊ້ອນ (หลังช้อน) -> ຫວັງຊ້ອນ (หวังซ้อน)

> [...]
> นางนึงจัดแจงได้หาบต่าซาแหลงเรือน

ຣັກ (รัก) -> ຮັກ (ฮัก)
ຍາງຈຶງ (นางนึง) -> ນາງຈຶງ (นางจึง)
ເຣືອນ (เรือน) -> ເຮືອນ (เฮือน)

> [...]
> แล่นลัดต้อนท้อนแม่ซิหนี เมื่อนั้นเอื่อยอ่อนน้อย หลิ้นฝู่นดินซาย

ท้อน -> มาท้อน (ตกคำว่า "มา")

เดี๋ยวมาต่อแผ่น 15 ข้างล่างนี้ครับ

2013/8/17 Theppitak Karoonboonyanan <th...@linux.thai.net>:
> 2013/8/17 Seksan Poltree <seksan....@gmail.com>:
> เดี๋ยวมาต่อแผ่น 15 ข้างล่างนี้ครับ

หลิ่น -> หลิ้น
ກົ -> ກໍ່

จอมบวัญ -> จอมขวัน
ປູ່ບ້ານ (ปู่บ้าน) -> ຢູ່ບ້ານ (อยู่บ้าน)

ຝຸ່ນ -> ຝູ່ນ

ຈັ່ງຖນອມ (จั่งถนอม) -> ຈົ່ງຖນອມ (จ่งถนอม)

Seksan Poltree

to esaan-sc...@googlegroups.com
แผ่น 16

ໂດນແສ້ ເຫຕບໍ່ແລດູນ້ອງຍາມຊົນຫລິ້ນຝູ່ນ ສັ່ງລູກແລ້ວນາງນ້ອຍຄ່ອຍໄປ ຫາບຕ່ອໄດ້ ກົງໃສ່ຍັງເຣືອມືຖືພານນັ່ງລົງເອົວຫ້ວຍ
ນາງກໍ່ ພາເຣືອເລື່ອນຕາມຊົນລອຍລ່ອງ ສອງເຜົ່າຜູ້ເມື່ອພ້ອມພ່ຳຜັວ ເຕຣີມຕັວຕັ້ງແຫໃສ່ແຂນສອກ ຫລີຍວເຫົນ
 ລະລອກນ້ຳຕີຕ້ອງຝັ່ງຄອງຣອດແຫ່ງ ຫ້ອງເຄີບຫວ່ານແຫລົງເຖິງອ້າເວິນຫ່ອນ ປາມາເຕິ້າ ຜັວກໍ່ບັນຊາໃຫ້ຫຍຸດເຣືອ
ເຊົາກ່ອນ ບ່ອນເຣົວເຕິບ ຫວ່ານໄດ້ປານັ້ນວັນ ແຕ່ນັ້ນ ຜົວກໍ່ທອກສອກພ້ອມແຫຫວ່ານລົງໄປໃນກາງວັງບ່ອນປາເກີຍເຊົ້າແລ້ວ

โดนแส้  เหตุบ่แลดูน้องยามชนหลิ้นฝู่น สั่งลูกปล้วนางน้อยค่อยไป หาบต่อได้กงใส่ยังเรือมือถือพานนั่งลงเรือห้อย
นางก่อพาเรือเลื่อนตามชนลอยล่อง สองเผ่าผู้เมื่อพ้อมพ่ำผัว เตรียมตัวตั้งแหใส่แขนสอก เหลียวเห็น
ละลอกน้ำตีต้องฝั่งคอง รอดแห่งห้องเคียบหว่านแหลงเถิงอ้าเวิมห่อนปามาเต้า ผัวก็บันชาให้หยุดเรือ
เช่าก่อน บ่อนเร็วเติบ หว่านได้หานั้นซู่วัน แต่นั้นผัวก็ทอดสอกพ้อมแหหว่านลงไปในกางวังบ่อนปาเกีอบเข้าแล้ว

เมื่อ 22 สิงหาคม 2556, 16:21, Theppitak Karoonboonyanan <th...@linux.thai.net> เขียนว่า:

2013/11/9 Seksan Poltree <seksan....@gmail.com>:
> [...]
> หาบต่อได้กงใส่ยังเรือมือถือพานนั่งลงเรือห้อย

ยามชน -> ยามซน
ເຣືອ/เรือ -> ເຮືອ/เฮือ
ມືຖືພານ/มือถือพาน -> ມືຖືພາຍ/มือถือพาย
ເອົວຫ້ວຍ/เรือห้อย -> ເອົາທ້າຍ/เอาท้าย

> [...]
> เตรียมตัวตั้งแหใส่แขนสอก เหลียวเห็น

ພາເຣືອເລື່ອນ/พาเรือเลื่อน -> ພາຍເຮືອເລື່ອຍ/พายเฮือเลื่อย
ສອງເຜົ່າຜູ້ເມື່ອ/สองเผ่าผู้เมื่อ -> ສອງເຜົ່າຜູ້ເມັຽ/สองเผ่าผู้เมีย
ເຕຣີມຕັວ/เตรียมตัว -> ຕຽມຕັວ/เตียมตัว
ຫລີຍວເຫົນ -> ຫລຽວເຫັນ

> [...]
> ผัวก็บันชาให้หยุดเรือ

ຣອດແຫ່ງຫ້ອງເຄີບຫວ່ານ/รอดแห่งห้องเคียบหว่าน
-> ຮອດແຫ່ງຫ້ອງເຄີຍຫວ່ານ/ฮอดแห่งห้องเคยหว่าน
ອ້າເວິນຫ່ອນປາມາເຕິ້າ/อ้าเวิมห่อนปามาเต้า
-> ວັງເວິນບ່ອນປາມາເຕົ້າ/วังเวินบ่อนปามาเต้า
ຜັວ -> ຜົວ

> [...]
> แต่นั้นผัวก็ทอดสอกพ้อมแหหว่านลงไปในกางวังบ่อนปาเกีอบเข้าแล้ว

เช่าก่อน -> เซาก่อน
ບ່ອນເຣົວເຕິບ/บ่อนเร็วเติบ -> ບ່ອນເຮົາເຄີຍ/บ่อนเฮาเคย
ທອກສອກ -> ທອດສອກ
ບ່ອນປາເກີຍເຊົ້າ/บ่อนปาเกีอบเข้า -> ບ່ອນປາເຄີຍເຂົ້າ/บ่อนปาเคยเข้า