You do not have permission to delete messages in this group
Copy link
Report message
Show original message
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to es-kirjallisuuspiiri
Hei,
No mitenkäs Ruotsi-teema meni? Löysivätkö kaikki sisältään oman pienen
Arla-lehmänsä? ;-) En valitettavasti yhteensattumien vuoksi päässyt
paikalle. Tämä palsta näyttää muuten elelevän aika hissukseen.
Toivottavasti sama ei päde koko kirjapiiriin. Voisi olla ehkä hyvä,
että kiinnostuneet kommentoisivat lukemiaan kirjoja myös tällä
palstalla. Ehkä se saisi aikaan jotain keskustelua.
Laadukasta kesää itse kullekin ja hyviä kirjoja sitten syksylläkin!