Löysitkö sisäisen ruotsalaisuutesi?

2 views
Skip to first unread message

ESB

unread,
May 27, 2008, 3:00:47 AM5/27/08
to es-kirjallisuuspiiri
Hei,

No mitenkäs Ruotsi-teema meni? Löysivätkö kaikki sisältään oman pienen
Arla-lehmänsä? ;-) En valitettavasti yhteensattumien vuoksi päässyt
paikalle. Tämä palsta näyttää muuten elelevän aika hissukseen.
Toivottavasti sama ei päde koko kirjapiiriin. Voisi olla ehkä hyvä,
että kiinnostuneet kommentoisivat lukemiaan kirjoja myös tällä
palstalla. Ehkä se saisi aikaan jotain keskustelua.

Laadukasta kesää itse kullekin ja hyviä kirjoja sitten syksylläkin!

Jussi
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages