Ai niin vielä. Kotisivua voisi ehkä taas vaihteeksi päivittää. Voisiko Lilli tai Joose tehdä sen viime kertaisen session päätösten mukaisesti.
Jussi
--
No mitenkäs Ruotsi-teema meni? Löysivätkö kaikki sisältään oman pienen
Arla-lehmänsä? ;-) En valitettavasti yhteensattumien vuoksi päässyt
paikalle. Tämä palsta näyttää muuten elelevän aika hissukseen.
Toivottavasti sama ei päde koko kirjapiiriin. Voisi olla ehkä hyvä,
että kiinnostuneet kommentoisivat lukemiaan kirjoja myös tällä
palstalla. Ehkä se saisi aikaan jotain keskustelua.
Laadukasta kesää itse kullekin ja hyviä kirjoja sitten syksylläkin!
Jussi