ESB
unread,Aug 14, 2008, 6:42:57 AM8/14/08Sign in to reply to author
Sign in to forward
You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to es-kirjallisuuspiiri
Hei,
Kesä alkaa jo kohta olla ohi ja edessä on taas syksyn työt ja haasteet
mukaanlukien *es-kirjallisuuspiiri, josta alla tiedote. Samalla
totean, etten itse ehdi olla enää mukana ja vaikuttaa hiukan siltä,
että sama pätee myös Lilliin ja Jooseen, joten niinpä nyt on hakusessa
uusi vetäjä. Alla olevan ilkeilyteemanhan keksi Tove S., joten ehkä
hän haluaisi kehitellä teemoja laajemminkin. Toki muutkin halukkaat
voivat tulla kyseeseen.
Aurinkoista loppukesää,
Jussi
---
Subject: [ES] *es-kirjallisuuspiirin tapaamisia
Kirjallisuuspiiri kokoontuu St. Urho's Pubissa (ja muualla)
seuraavanlaisesti:
Su 24.8.2008 klo 15-17 Lempikirjat
Kukin kertoo vapaasti omista lempikirjoistaan ja –kirjailijoistaan.
RAVINTOLA KAISANIEMESSÄ POIKKEUKSELLISESTI
Syksyn ensimmäisen tapaamisen aihe 21.9. klo 15-17 Urhon pubissa
ILKEÄT KIRJAT
Ilkeys tarkoittaa nimenomaan psykologista ilkeyttä, perheessä
(avioliitossa tai parisuhteessa) etenkin. Sopii hyvin siis meille
sinkuille ;-)
Luetaan 3 kirjaa:
1) Junichiro Tanizaki:
Kukin makunsa mukaan, 1983
2) Tove Jansson:
Kunniallinen petkuttaja, 1983
3) Tove Jansson
Reilua peliä, 1990