*es-kirjallisuuspiirin tapaamisia ja uusi vetäjä hakuun

4 views
Skip to first unread message

ESB

unread,
Aug 14, 2008, 6:42:57 AM8/14/08
to es-kirjallisuuspiiri
Hei,

Kesä alkaa jo kohta olla ohi ja edessä on taas syksyn työt ja haasteet
mukaanlukien *es-kirjallisuuspiiri, josta alla tiedote. Samalla
totean, etten itse ehdi olla enää mukana ja vaikuttaa hiukan siltä,
että sama pätee myös Lilliin ja Jooseen, joten niinpä nyt on hakusessa
uusi vetäjä. Alla olevan ilkeilyteemanhan keksi Tove S., joten ehkä
hän haluaisi kehitellä teemoja laajemminkin. Toki muutkin halukkaat
voivat tulla kyseeseen.

Aurinkoista loppukesää,
Jussi

---

Subject: [ES] *es-kirjallisuuspiirin tapaamisia

Kirjallisuuspiiri kokoontuu St. Urho's Pubissa (ja muualla)
seuraavanlaisesti:

Su 24.8.2008 klo 15-17 Lempikirjat

Kukin kertoo vapaasti omista lempikirjoistaan ja –kirjailijoistaan.
RAVINTOLA KAISANIEMESSÄ POIKKEUKSELLISESTI

Syksyn ensimmäisen tapaamisen aihe 21.9. klo 15-17 Urhon pubissa
ILKEÄT KIRJAT

Ilkeys tarkoittaa nimenomaan psykologista ilkeyttä, perheessä
(avioliitossa tai parisuhteessa) etenkin. Sopii hyvin siis meille
sinkuille ;-)

Luetaan 3 kirjaa:

1) Junichiro Tanizaki:
Kukin makunsa mukaan, 1983

2) Tove Jansson:
Kunniallinen petkuttaja, 1983

3) Tove Jansson
Reilua peliä, 1990

Kirjallisuus Piiri

unread,
Nov 26, 2009, 11:59:37 PM11/26/09
to es-kirjall...@googlegroups.com


2008/8/14 ESB <q4...@yahoo.com>


Hei,

Kesä alkaa jo kohta olla ohi ja edessä on taas syksyn työt ja haasteet
mukaanlukien *es-kirjallisuuspiiri, josta alla tiedote. Samalla
totean, etten itse ehdi olla enää mukana ja vaikuttaa hiukan siltä,
että sama pätee myös Lilliin ja Jooseen, joten niinpä nyt on hakusessa
uusi vetäjä. Alla olevan ilkeilyteemanhan keksi Tove S., joten ehkä
hän haluaisi kehitellä teemoja laajemminkin. Toki muutkin halukkaat
voivat tulla kyseeseen.

Aurinkoista loppukesää,
Jussi

Vetäjä on näköjään löytynyt...

Yritän (siis Joose) saada sekä postilistaa että www-sivua kuntoon ja delegoitua eteenpäin jotta päivittyminen olisi sukkelampaa...

tv jp aka Joose 
 
P.S. Satu eli Tsaikka on aika uutterasti veivaillut "Tietokirjallisuuspiiriä" pariin otteeseen. Otetaan tietokirjatkin tähän rinkiin.

d.s.
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages