Louis ging ons voor

0 views
Skip to first unread message

Leendert van de Merbel .nl

unread,
Aug 11, 2011, 3:59:29 PM8/11/11
to ervarin...@googlegroups.com

Louis ging ons voor

 

Dit jaar heb ik een essay gepubliceerd. In dat essay geef ik aan dat het ervaringswerk dat in de GGZ wordt verricht nog geen evenknie heeft in de zich ontwikkelende hulp aan blinden en slechtzienden en dat ik dat ervaringswerk wil bevorderen.

 

http://www.leendertvandemerbel.nl/ervaringsdeskundig

http://www.leendertvandemerbel.nl/ervaringsdeskundig/essay01.php

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages