Louis ging ons voor
Dit jaar heb ik een essay gepubliceerd. In dat essay geef ik aan dat het ervaringswerk dat in de GGZ wordt verricht nog geen evenknie heeft in de zich ontwikkelende hulp aan blinden en slechtzienden en dat ik dat ervaringswerk wil bevorderen.
http://www.leendertvandemerbel.nl/ervaringsdeskundig
http://www.leendertvandemerbel.nl/ervaringsdeskundig/essay01.php