Canlı Yayın, hafta içi ders saatlerinin ileri kaydırılması isteği...

vigo

to erlang...@googlegroups.com
Arkadaşlar selam, hafta içi saat 20:00'deki derselere yetişemiyorum. Benimle aynı durumda olan kimse var mı? Acaba Kunthar hocam dersi saat 21:00 hatta 21:30'a alabilir mi? gibi bir önerim var... sizlerde durum ne dir? kolay gelsin...

Şükrü Bezen

to erlang...@googlegroups.com
Benim açımdan farketmez. 20:00'dan aşağı çekilmediği sürece her türlü öneriye açığım.

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Erlang Turkey" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için erlang-turke...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Şükrü BEZEN

Baran Aydin

to erlang...@googlegroups.com
Ben derslere eve gitmeyip ofiste giriyorum .. o şekide olursa eve ancak 00.00 -01.00 gitmek durumunda kalırım şu an için bana uygun değildir.

Evren Kutar

to erlang...@googlegroups.com
Benim için farketmez. akşam 7'den sonraki her saat uygundur.

Hasan Tayyar BESIK

to erlang...@googlegroups.com
Bir kac kere ben 10:00 a yetisemedigim oldu benim de. Biraz ileri alinmasini sevebilecek gruptayim ben de.

Hasan Tayyar BEŞİK

Hasan Yıldız

to erlang...@googlegroups.com
Benim için 20 kasımda ingilizce kursun bitene kadar problem var. Daha sonrası için bir problem bulunmamakta.

6 Kasım 2012 11:06 tarihinde Hasan Tayyar BESIK <sacrosan...@gmail.com> yazdı:

Ugurcan Ergün

to erlang...@googlegroups.com
Çarşamba ve Pazar geçe alınması benim için sorun olmaz. Ancak Salı günleri biraz problem olacaktır.