Türkiyede gercekten Erlang kullanan varmi?

hasan kamhi

to erlang...@googlegroups.com
Selamlar,

Almanyada Oracle DBA olarak calisan Informatik okumus bir Türküm.

1 ay kadar önce erlang ile tanistim.

Erlang in programcilarindan Armstrong un "Programming in Erlang" adindaki kitabini okudum.

Erlang la daha önce tanismadigima üzülüyorum.

Milyonlarca kisi tarafindan kullanilmak icin tasarlanmis,ve durdurulmasi mümkün olmayan sistemlerin programlanmasi icin ideal bir cevre.

Acaba Türkiyedede Erlang kullananlar varmi?

Varsa hangi alanlarda kullaniliyor.?

, Erlang in E-Devlet gibi milyonlarca kullanicisi olma potansiyeli olan sistemlerin "kisa zamanda" gelistirilmesi icin en ideal programlama dili Erlang olmalidir..

Hele sistemi indirmeden update etme özelligi... Cok mühim..

Erlang la tanisma ayricaligini yasayan herkese selamlar..

Kunthar

to erlang...@googlegroups.com
merhaba hasan

maalesef sayimiz cok degil.
ben ticari bir projenin tamaminda kullandim.
oyun sunucu ve onundeki web server, flash client haric her sey erlang idi.

birde mydlp adli bir uygulama biliyorum.
arka planinda erlang var.

baska kullanan olmadigini saniyorum.

hosgeldin ve mutlaka sohbet edelim bir ara.
--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Erlang Turkey" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için erlang-turke...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

--
Sent from my Toaster

Onur Önal

to erlang...@googlegroups.com
Merhaba,

Biz mobil operatörler için geliştirdiğimiz bir projemiz için danışmanlık veya istihdam etmek üzere Erlang uzmanı arıyoruz.
Eğer ilgiliyseniz benimle iletişime geçebilirsiniz.

Onur Önal