Erlang в e-government

Сергій Костюшкін

to erlang-i...@googlegroups.com
Вітаю.
Декілька годин тому, Дмитро Дубілет, керівник IT-департаменту ПриватБанку, опублікував в facebook прохання долучитись усіх небайдужих до розробки інструментів електронного уряду.

Як на мене, Erlang створений для задач саме такого масштабу. Хтозна, може з цього щось і вийде.

Подробиці:
https://www.facebook.com/dubilet/posts/10153169671823552

Максим Ильин

to erlang-i...@googlegroups.com
Очень интересно, аж не верится что это инициатива от самого правительства. Нужна хорошая командная работа, нацеленная на результат, чтоб что-то вышло.

3 березня 2015 р. 00:44 Сергій Костюшкін <s.kost...@gmail.com> написав:

--
Ви отримали це повідомлення, оскільки ви підписані на групу "Erlang в Україні" у Групах Google.
Щоб скасувати підписку на цю групу та більше не отримувати повідомлень із неї, надішліть електронний лист на адресу erlang-in-ukra...@googlegroups.com.

--
З повагою,
Максим Ільїн

Сергій Костюшкін

to erlang-i...@googlegroups.com
В продовження теми:

Мені здається, участь в такому проекті це чудовий варіант вивчення Erlang.

вівторок, 3 березня 2015 р. 01:12:59 UTC+2 користувач Максим Ильин написав:
Очень интересно, аж не верится что это инициатива от самого правительства. Нужна хорошая командная работа, нацеленная на результат, чтоб что-то вышло.

3 березня 2015 р. 00:44 Сергій Костюшкін написав:

Сергій Костюшкін

to erlang-i...@googlegroups.com
Для подальшого обговорення цієї ініціативи було створено гугл-групу:

пʼятниця, 6 березня 2015 р. 10:10:45 UTC+2 користувач Сергій Костюшкін написав: