Ваше ставлення до Elixir

Євген Петро

to erlang-i...@googlegroups.com
Всім, привіт!
Недавно прочитав Introducing Elixir Simon St. Laurent & J. David Eisenberg
Плюси, що надає Elixir це його синтаксис а-ля Ruby. І більша гнучкість в роботі зі змінними.
В усьому іншому це той же самий Erlang.

Хоча чесно визнаю що я здебільшого тільки вивчав Erlang і Elixir і не можу похвалитися більш практичними навичками.

Як на вашу думку панове є майбутнє у Elixir?

Сергій Костюшкін

to erlang-i...@googlegroups.com
Привіт!

Я не експерт з Elixir-у проте час від часу дивився на нього. Вибач якщо не скажу нічого нового.
Дійсно, з початку Elixir позиціонувався як Ruby на beam (Bogdan/Björn's Erlang Abstract Machine), втім на сьогодні Elixir більше схожий на не зовсім вдалий експеримент. Це дійсно той самий Erlang, з трохи іншим синтаксисом. Проте, думаю він таки має майбутнє, оскільки і книжки про нього пишуть, і спільнота більш-менш активна.

неділя, 18 січня 2015 р. 16:31:31 UTC+2 користувач Євген Петро написав:

Євген Петро

to erlang-i...@googlegroups.com
Поки відмовився не все гаразд з графічним дебагером. Значить на мою думку ще є проблеми в інших місцях.