Помогите стартануть на Erlang"е

Viacheslav Komenda

to Erlang в Україні
Нет, это не стартап :)

Помогите, пожалуйста стартануть веб-разрабочкику. За плечами - >10 лет жабы, но вот понравились плюшки эрланга, вкусные, но дотянуться не могу :)

Читаю книжки - слишком много воды. Не помогает (я их так годами могу читать не дойдя до сути).

Что хочу сделать: ну например проектик блог или вики. Тогда, как мне кажется, что-то будет понятно.

Пытался смотреть примеры... Везде или как-то не идеально или примеры ушли в легаси. Ну например, был блог на n2o - вроде просто, но понравился больше чикаго босс - на нем пытаюсь повторить (босс-дб показался что лучше для веба заточен, сложная авторизация у n2o)...

Garuda JI

to erlang-i...@googlegroups.com

если хочешь рендерить хтмл на сервере, попробуй Elixir и phoenix, http://www.phoenixframework.org он бурно развивается и на хабре полно статей или возьми Erlang/cowboy для бэка и какой-нибудь js фреймворк на клиент.

--
Ви отримали це повідомлення, оскільки підписалися на групу "Erlang в Україні" Груп Google.

Viacheslav Komenda

to Erlang в Україні
js, ruby (elixir) - зашквар. вроде начало получаться с чикагобосс"ом.

Сергій Костюшкін

to erlang-i...@googlegroups.com
Делаете бек на Cowboy, фронт на React например, для общения между ними websocket. Все просто если вы способны писать на js. Все эти n2o и ChicagoBoss только на первый взгляд выглядят интересно, а когда начинаешь использовать их в реальном проекте - сталкиваешся с кучей проблем.

субота, 29 жовтня 2016 р. 15:46:44 UTC+3 користувач Viacheslav Komenda написав:

Alexey Radetsky

to Erlang в Україні
Подпишусь на тему :)
Сам три года сижу на n2o, для простых задач более чем достаточно. Но не оставляет ощущение сырости проекта.
Я пока остановился на конкретной версии, о которой я знаю все. Новый проект начинать на n2o пока не хочется.
Раздумываю про cowboy + erlydtl + jQuery для динамического поведения на страницах-приложениях.
Делать полностью SPA - не интересно. Для меня веб-приложение - это некоторое количество SPA + обмен данными с сервером.

На Perl я достаю Plack и строю приложение с нуля.  И ничего, работает :)

субота, 29 жовтня 2016 р. 15:46:44 UTC+3 користувач Viacheslav Komenda написав:
Нет, это не стартап :)

Volodymyr Stolyarchuk

to erlang-i...@googlegroups.com
а можна поцікавитись в чому проблема повного spa де бекенд на cowboy обмінюється даними з клієнтом на angular або react?
мені наприклад не подобається  і не дуже розумію варіат де бекенд займається рендером html, і єдинний мотив чому так ще потрібно робити - це те щоб гугл нормально індексив сайт.

--
Ви отримали це повідомлення, оскільки ви підписані на групу "Erlang в Україні" у Групах Google.

Сергій Костюшкін

to Erlang в Україні
Гугл і так добре індексує сайти з js: http://ain.ua/2015/05/13/579922

вівторок, 1 листопада 2016 р. 16:13:42 UTC+2 користувач Volodymyr Stolyarchuk написав:
[...]

Alexey Radetsky

to Erlang в Україні
Так, Гугл вже навчився індексувати SPA-сайти.  Жодних проблем окрім особистого непорозуміння з Angular або react.

Вт, 1 лист. 2016 о 18:36 Сергій Костюшкін <s.kost...@gmail.com> пише:

Щоб скасувати підписку на цю групу та більше не отримувати повідомлень із неї, надішліть електронний лист на адресу erlang-in-ukra...@googlegroups.com.
Щоб опублікувати допис у цій групі, надішліть електронний лист на адресу erlang-i...@googlegroups.com.

Перейдіть до цієї групи за посиланням https://groups.google.com/group/erlang-in-ukraine.

--
Ви отримали це повідомлення, оскільки ви підписані на тему в групі "Erlang в Україні" у Групах Google.

Volodymyr Stolyarchuk

Alexey Radetsky

to erlang-i...@googlegroups.com
Як на мене, то має бути компроміс.
Наприклад, якщо сайт має декілька важливих розділів, які між собою розрізняються дуже сильно, то кожний розділ - це SPA.

Пт, 4 лист. 2016 о 16:27 Volodymyr Stolyarchuk <volodymyr....@gmail.com> пише:
[...]

Serhii Kostiushkin

to Erlang в Україні
Я не суперечив тобі, хотів лише доповнити

пʼятниця, 4 листопада 2016 р. 16:27:01 UTC+2 користувач Volodymyr Stolyarchuk написав:
[...]

Вт, 1 лист. 2016 о 18:36 Сергій Костюшкін <***> пише: