ErlangDnipro 2015

Сергій Костюшкін

to erlang-i...@googlegroups.com
Друзі, всім привіт!

Я офіційно оголошую про початок підготовки до конференції ErlangDnipro 2015.
Усіх, кому є про що розповісти запрошую стати доповідачем конференції.

Орієнтовний строк проведення конференції: квітень-травень 2015 року.

Сергій Костюшкін

to erlang-i...@googlegroups.com
Анонс на DOU: http://dou.ua/calendar/7179/

Приходите, будет интересно.

субота, 20 грудня 2014 р. 14:16:35 UTC+2 користувач Сергій Костюшкін написав:

Ivan Kolodyazhny

to erlang-i...@googlegroups.com
Отличная новость!

К сожалению, не смогу приехать послушать. В прошлый раз было очень интересно. Будет ли запись докладов?

--
Ви отримали це повідомлення, оскільки ви підписані на групу "Erlang в Україні" у Групах Google.
Щоб скасувати підписку на цю групу та більше не отримувати повідомлень із неї, надішліть електронний лист на адресу erlang-in-ukra...@googlegroups.com.

Сергій Костюшкін

Pavel Forkert

Сергій Костюшкін

to erlang-i...@googlegroups.com, fxpo...@gmail.com
Павел, спасибо за отзыв. Приходите еще :)

неділя, 17 травня 2015 р. 16:52:41 UTC+3 користувач Pavel Forkert написав:

Сергій Костюшкін

to erlang-i...@googlegroups.com, s.kost...@gmail.com
Запись онлайн-трансляции:

субота, 20 грудня 2014 р. 14:16:35 UTC+2 користувач Сергій Костюшкін написав:
Друзі, всім привіт!

Andrei Burchack

to erlang-i...@googlegroups.com
Спасибо было круто.

Volodymyr Stolyarchuk

to erlang-i...@googlegroups.com
Спасибо за запись)

Спасибо было круто.

--
Ви отримали це повідомлення, оскільки підписалися на групу "Erlang в Україні" Груп Google.

Щоб залишати дописи в цій групі, надішліть електронного листа за адресою erlang-i...@googlegroups.com.