Mahalle Komşumuz Serap İle Sevil

By Şahin

to azgn-ve...@googlegroups.com
Bizim mahallede çok sevdiğim Serap ve Selim adında evli bir çift var. Beni çok severlerdi. Bir Cumartesi işten gelirken Selim beni çay içmeye çağırdı. Bende gittim.
Eve girince gözlerime inanamadım. Serap kısa etek ve askılı atlet giymiş sutyen bile takmamıştı. Serap sen işten geliyorsun karnın açtır diyerek çayın yanına tost yapmıştı. Çay faslı bittikten sonra Selim Serapa Şahine rahat bir şeyler getir dedi. Bende yok gidecem zaten dedim. Serap nereye Cumartesi bugün geç saate kadar otururuz dedi. Hemen şortla bir tişört getirdi. Üstümü değiştirdikten sonra Selim ile işten güçten konuşmaya başladık. Serapda o sırada meyve falan getirdi. Oda sohbete katıldı. Bana artık boşandın sen alışıksın  bekar olmaz yeni evlilik ne zaman diye evleneceğimi sordu. Bende kısmet dedim. Bana evlen rahat edersin gibi imalı kelimeler konuştu. O sırada bir film koyayım mı dedi bende olur dedim. Vcd’nin düğmesine bastı içinde cd yi unutmuşlar porno cd si vardı. Bir adam evli çiftle sevişiyordu. Hemen kapattı. Başka macera bir film koydu onu seyrettik. Sonra bana deminki filmi seyredelim mi dedi Serap ben şaşırdım. Selimde koy seyredelim dedi. Bir adam evli çiftle sevişiyordu. Serapla Selim hemen birbirlerini öpmeye başladılar. Şok olmuştum. Kalkıp yatak odasına gittiler. Aradan iki dakika geçmişti Serap bana seslendi gel diye bende gittim. Serap bize üçüncü olur musun dedi. Bende kekeleyerek siz isterseniz tabi dedim o ana kadar arkadaşlarımla hiç böyle bir şeyin başıma geleceği aklıma gelmemişti. Neyse ben soyunup yatağa girdim. Başladım Serapı öpmeye yalamaya Selim bile şaşırdı. Bana bakıyordu. Serapın her tarafını ince ince yalıyor. Zevk çığlıkları attırıyordum. Selim sadece seyrediyordu. Serap artık yeter lütfen sik diye bağırıyordu. Serapın amına bir girişim vardı sanki roket atar gibi Serap daha hızlı diyordu ve beraber doruğa ulaştık. Ama benim niyetim Serapı götten sikmekti. Serap götten sikeyim mi dedim o da hiç yapmadık acır dedi. Bende ben acıtmadan yapacağım dedim. O zaman kabul etti. Krem aldım azıcık göt deliğine sürdüm daha sonra Serapı domalttım ve göt deliğini yalamaya başladım Serapın göt deliğini yalamam çok hoşuna gitmişti ki ahh ohh çekiyordu. Göt deliğini yalayarak kendiliğinden açılmaya başladı ve artık orta parmağım rahatlıkla göt deliğine girip çıkıyordu. Serap süpersin Şahinciğim dedi. Şimdi sıra benim sikimi kremlemeye gelmişti. Onu da kremledikten sonra göt deliğine yavaşça girmeyi denedim 1-2 darbesinden sonra sikimin kafası göt deliğine girmişti. Serap yavaş sok diyordu. Yavaş yavaş soktum. İleri geri yaptıktan sonra hepsini istedi ve götüne kökledim. Serap götten çok güzel oluyor Selim çok hoşuma gitti aşkım diyordu. Selimde Shin’in marifeti dedi. O akşam sabaha kadar değişik pozisyonlarda sikiştik...

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
GeL HeRŞeYi SINIRSIzCa PaYLaŞaLIM...
Herşeyi bilmene gerek yok....
 Ne aradığını bil yeter!

Benımde Gizli Düşlerim Var
Sizinde Gizli Düşleriniz Varsa;Tanışalım, Konuşalım, Paylaşalım...
♣♣
♣♣

utkanya

to ens...@googlegroups.com, azgn-ve...@googlegroups.com, mr.adren...@gmail.com